۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۲۸۸۹۱۸
استاد حوزه و دانشگاه:

وحدت کشورهای اسلامی خنثی کننده هجمه های استکبار است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که وحدت کشورهای اسلامی خنثی کننده هجمه های ایادی استکباری است، گفت: ضرورت دارد تا کشورهای اسلامی با وحدت و انسجام در کنار هم بوده و کشورهای عربی از فرمانبرداری از ایادی استکباری دوری کنند.
اتحاد اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید علی غروی، استاد حوزه و دانشگاه، امشب در آیین گرامیداشت مرحوم سید محمود کاظمی دینان نماینده فقید مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و شهدای منطقه امیری از توابع بخش لاریجان آمل با بیان این که شهدا در مسیر ارزنده و متعالی قدم گذاشتند و زمینه ماندگاری خود را فراهم کردند، گفت: شهدا با ایثار و مقاومت خود درس فداکاری را به همگان آموختند.


وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر نظام اسلامی زمینه ساز عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند، بیان داشت: پاسداشت مقام والای این بزرگواران امری ضروری و مهم است که باید در راستای ترویج آن تلاش شود.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که جوانان و رزمندگان ما به رهبری امام خمینی(ره) زمینه ساز بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شدند، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی توانسته است در جایگاه عزت و اقتدار قرار داشته باشد.


حجت الاسلام غروی خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار و مجاهدتی ارزنده در مسیر ارزش های والای نظام اسلامی قرار گرفتند و این بزرگواران در مسیر تحقق رضای خداوند متعال و حفظ و تحکیم نظام اسلامی وارد عرصه شده و صحنه های ارزشمندی از ایثار و فداکاری را خلق کردند.


وی با بیان این که بهره گیری از سیره شهدا زمینه ساز سعادت و تعالی انسان می شود، گفت: شهدا از مقام ارزنده و متعالی برخوردار هستند که توانستند به این جایگاه رفیع دست پیدا کنند.


استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه تصریح کرد: غرب با به وجود آوردن اوضاع نابسامان و اغتشاش در کشورهای خاورمیانه به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود است.


حجت الاسلام غروی خاطرنشان کرد: گروه های تروریستی تکفیری با حمایت های آمریکا و ایادی استکباری در حال کشتار شیعیان هستند تا بتوانند اهداف خود را عملی کنند.


وی با بیان این که وحدت کشورهای اسلامی خنثی کننده هجمه های ایادی استکباری است، گفت: ضرورت دارد تا کشورهای اسلامی با وحدت و انسجام در کنار هم بوده و کشورهای عربی از فرمانبرداری از ایادی استکباری دوری کنند.


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام ثمرات و دستاوردهای ارزنده ای دارد که باید با اتحاد خود مانع دخالت ها و نقش آفرینی بیگانگان شویم تا آن ها دست به کشتار و جنایت های گسترده نزنند.


حجت الاسلام غروی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان تصریح کرد: رویکرد دشمنان در راستای انحراف جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که جوانان ما در عرصه های مختلف پاسخی درست و شایسته به توطئه های ایادی استکباری دادند./1314/202/ب1

ارسال نظرات