۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷
کد خبر: ۲۸۸۹۴۴
استاد حوزه و دانشگاه:

برجام ربطی به موضع ایران نسبت به اسرائیل ندارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: فکر و اندیشه ایران اسلامی نسبت به اسرائیل مانند گذشته ادامه دارد و این رژیم غاصب در این ۲۵ سال نه تنها آرامش نخواهد داشت، بلکه به زوال و نابودی نزدیک خواهد شد.
حجت الاسلام سيد مهدي نبوي

حجت الاسلام سید مهدی نبوی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که مذاکرات هسته ای توهمی ایجاد کرد که می تواند موجب امنیت اسرائیل در منطقه شود تا به تجاوزات و جنایات خود با چراغ سبزهای بین المللی ادامه دهد، گفت: برای جهانیان نیز توهمی به وجود آمد که جنایات اسرائیل نادیده گرفته می شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود تکلیف را مشخص کرد و فرمود مذاکرات به معنای نادیده گرفتن جنایات اسرائیل نیست.

حجت الاسلام نبوی با بیان این که اسرائیل عنوان کرد با انجام مذاکرات هسته ای می توانیم تا 25 سال هر جنایتی را انجام دهیم، گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت و تدبیر خود فرمود اسرائیل مانند گذشته دشمن ما خواهد بود و جنایات اسرائیل همواره از دید ایران اسلامی پنهان نخواهد ماند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که اسرائیل در مذاکرات هسته ای هیچ نفعی نمی تواند ببرد، گفت: برجام هیچ ربطی به دیدگاه ایران نسبت به اسرائیل ندارد.

وی با اشاره به این که مسأله اسرائیل جزء مسائل اصلی نظام است، گفت: فکر و اندیشه ایران اسلامی نسبت به اسرائیل مانند گذشته ادامه دارد و این رژیم غاصب در این 25 سال نه تنها آرامش نخواهد داشت، بلکه به زوال و نابودی نزدیک خواهد شد.

به گفته وی، فرمایشات رهبر معظم انقلاب به علت تدبر و تحلیل شرایط کنونی به واقعیت نزدیک است، از این رو نابخردان باید بدانند که در ایستادگی ایران مقابل اسرائیل هیچ کاستی به وجود نخواهد آمد.

حجت الاسلام نبوی با اشاره به یورش اخیر نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی، گفت: اسرائیل با اقدامات خود روز به روز به نابودی نزدیکتر می شود و به فرموده رهبر معظم انقلاب، رژیم اشغالگر تا 25 سال آینده از صحنه روزگار محو می شود./1307/302/ب3

ارسال نظرات