۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۲۸۸۹۴۵
مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع)کاشان مطرح کرد؛

حضور صدها نفر در طرح «بهترین تابستان عمر من»

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان گفت: صدها نفر از نونهالان، نوجوانان و جوانان کاشانی در طرح های تابستانی آموزش قرآن، عترت و نهج البلاغه این مؤسسه در سال جاری شرکت کردند.
حجت الاسلام مجتبي حسن زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن زاده مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان جمعه شب در مراسم پایانی طرح تابستانی ‹‹ بهترین تابستان عمر من›› در شهرستان کاشان گفت: در این طرح صدها نفر از نونهالان و نوجوانان کاشانی در قالب 12 کلاس مختلف در دو شعبه خواهران و برداران مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان طی سه ماهه تابستان امسال برگزارشد.

وی افزود: کلاس های آموزش قرآن و نهج البلاغه ویژه فصل تابستان با عنوان «بهترین تابستان عمر من» برای دهمین سال متوالی در شعب خواهران و برادران این مؤسسه طی ماههای تیر، مرداد و شهریور برگزار شد.

مدیر عامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان یاد آورشد: این مؤسسه با هدف پر کردن بهینه ومطلوب اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و عموم مردم از مرد و زن و ایجاد زمینه آشنایی آنان با آموزه های قرآن، نهج البلاغه و معارف اهل بیت(ع) تلاش می کند تا این موضوع را در قالب کلاس های آموزشی متنوع همراه با جشن و اردوی پایان دوره و برنامه های تفریحی و ورزشی برگزار کند.

وی با اشاره به برنامه های شعب خواهران این مؤسسه گفت: برگزاری یک دوره آموزش نقاشی ویژه خرد سالان چهار تا شش سال با مربیگری زهره بهره من، برگزاری یک دوره تفسیر موضوعی نهج البلاغه با مربیگری منصوره رجبی، برگزاری یک دوره تجوید سطح یک قرآن کریم با مربیگری عطیه معتمدی نژاد براساس کتاب دانش تجوید سطح یک تالیف محمدرضا ستوده نیا وبرگزاری دوره روخوانی و روان خوانی قران کریم ویژه خردسالان با مربیگری حمیده جعفرزاده براساس کتاب « قطارالفبا» تالیف مهدی فاضلی از جمله برنامه های شعب خواهران این مؤسسه است.

حجت الاسلام حسن زاده افزود: آموزش حفظ حکمتهای نهج البلاغه با مربیگری مرضیه همایونی وآموزش حفظ قرآن ویژه خردسالان بامربیگری مریم مسعودی براساس تابلو تصویری تالیف مهدی فاضلی از دیگر برنامه های شعب خواهران این مؤسسه است.

وی در ادامه به کلاس های برگزار شده در شعبه برادران مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری دو دوره روخوانی و روان خوانی ویژه نونهالان و نوجوانان با مربیگری جابر رمضان علیزاده براساس کتاب «آموزش روخوانی و روانخوانی »تالیف علی قاسمی، یک دوره حفظ جزء30 قرآن کریم ویژه نوجوانان با مربیگری حمیدرضانیک پی و یک دوره آموزش صوت و لحن قرآن کریم با مربیگری صادق رجایی از جمله فعالیت های شعب برادران این مؤسسه است.

مدیر عامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان یاد آورشد: برگزاری دو دوره آموزش حفظ قرآن ویژه نوجوانان بامربیگری حمیدرضانیک پی و محمد حسین حسن زاده نیز درشعبه برادران این موسسه برگزار شد.

 شایان ذکراست، مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان، فعالیت خود را از سال 1382 شروع کرد که تاکنون موفق به تربیت 42 حافظ کل نهج البلاغه و نزدیک به یکصد حافظ قسمت هایی ازاین کتاب شریف برای نخستین بار در جهان تشیع و کسب بیش از50 مقام برتر کشوری در مسابقات سراسری نهج البلاغه شده است که شعار «کاشان شهرنهج البلاغه» وانتخاب این مؤسسه به عنوان «موسسه برگزیده وبرتر کشور» درحوزه آموزش نهج البلاغه در دومین آیین تکریم ازخادمان نهج البلاغه گواه بر این عملکرد است./1307/202/ب3

 

ارسال نظرات