۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۸۹۰۱۷

مراسم بزرگداشت آیت‌الله خزعلی در بروجرد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله خزعلی در این شهرستان خبر داد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز، در جلسه هماهنگی مراسم مذهبی در این شهرستان با تسلیت در گذشت آیت الله خزعلی گفت: این عالم وارسته از نوابغ و افتخارات شهرستان بروجرد بوده است.

 

وی با اشاره به این که آیت‌الله خزعلی که خدمات بسیاری را به انقلاب اسلامی ارائه داده است، افزود: مرحوم آیت‌الله خزعلی تلاش گسترده‌ای در راستای تبیین واقعه غدیر انجام داده است.

 

حجت الاسلام ترابی یادآور شد: آیت‌الله خزعلی سال‌ها به‌عنوان دبیر کل ستاد غدیر کشور خدمات شایانی را در جمع‌آوری منابع و آثار مربوط به این واقعه عظیم مذهب تشیع انجام داده است.

 

وی با تأکید بر لزوم پاسداشت مجاهدت‌های ایشان در زادگاه خویش بیان داشت: در راستای بزرگداشت مرحوم آیت الله خزعلی، روز دوشنبه، 30 شهریور ماه جاری مراسمی در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان بروجرد برگزار می شود.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر باشکوه برگزار شدن مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله خزعلی در این شهرستان اظهار داشت: آیت‌الله خزعلی نمونه بارز عالمان و مجاهدان این شهرستان است که خدمات فراوانی را به انقلاب و اسلام ارائه داده اند.

 

حجت الاسلام ترابی در ادامه عنوان کرد: بروجرد زادگاه و مهد پرورش عالمان، دانشمندان و مجاهدانی بوده است که هر کدام برای ما الگو و اسوه هستند.

 

وی با اشاره به برگزاری دعای عرفه در بروجرد همزمان با سراسر کشور گفت: مراسم روح‌بخش و معنوی دعای عرفه با حضور گسترده و پرشور مردم مؤمن این شهرستان در مسجد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

امام جمعه بروجرد دهه امامت و ولایت را فرصتی مناسب در جهت تبیین اهداف این اعیاد بیان کرد و عنوان داشت: رسانه‌های استان نیز در راستای اطلاع‌رسانی و انعکاس مناسب مراسم اعیاد قربان، غدیر و مراسم دعای روز عرفه نقش بسزایی برعهده دارند.

 

وی با اشاره به اقدامات دشمنان اسلام در راستای پرورش باورهای غلط بین شیعیان افزود: تبیین اهداف غدیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد./9459/202/ب3

ارسال نظرات