۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۸۹۳۵۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

دفاع مقدس تجلی مقاومت و همبستگی ملی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دفاع مقدس تجلی مقاومت و همبستگی ملی است، گفت: رزمندگان در طول سال های دفاع مقدس به نحوی شایسته در برابر تلاش ها و برنامه های دشمنان ایستادگی کردند که سبب شد حماسه آفرینی های دلاورمردان ما برای همیشه تاریخ ماندگار و جاویدان شود.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع مقدس زمینه ساز عزت و اقتدار نظام اسلامی است که توانستیم به برکت آن به مراتب ارزنده و گرانقدری دست پیدا کنیم.


امام جمعه آمل با اشاره به این که هفته دفاع مقدس فرصتی ارزنده و گرانقدر در راستای تجلیل از دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است، بیان داشت: ضرورت دارد برنامه های والایی درپاسداشت مقام ارزشمند ایثاگران و رزمندگان حماسه های هشت سال دفاع مقدس صورت گیرد.


وی با تاکید بر این که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس صحنه های ارزشمندی از ایثار و رشادت را از خود به یادگار گذاشتند، خاطرنشان کرد: رزمندگان ما با دستان خالی و بهره گیری از روحیه ایمان و مقاومت به دفاع از ارزش های والای نظام اسلامی پرداخته و به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند که توانستند حماسه آفرین شوند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: در طول سال های دفاع مقدس رزمندگان ما با بهره گیری از روحیه مقاومت و ایستادگی پاسخی مناسب و شایسته به دشمنان دادند که امروز نیازمند بهره گیری از فرهنگ مقاومت و ایستادگی هستیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دفاع مقدس تجلی مقاومت و همبستگی ملی است، گفت: رزمندگان در طول سال های دفاع مقدس به نحوی شایسته در برابر تلاش ها و برنامه های دشمنان ایستادگی کردند که سبب شد حماسه آفرینی های دلاورمردان ما برای همیشه تاریخ ماندگار و جاویدان شود.


امام جمعه آمل با اشاره به این که تبیین دستاوردهای دفاع مقدس امری ضروری و مهم است، بیان داشت: ضرورت دارد بازماندگان و یادگاران دفاع مقدس نسبت به بازگویی و شناساندن خاطرات و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس کوشا بوده و از این سرمایه های بزرگ و ارزشمند پاسداری کنند.


وی ادامه داد: دفاع مقدس نماد مقاومت و ایستادگی ملت همیشه در صحنه و بصیر نظام اسلامی است که باید تلاش های ارزشمندی برای ماندگاری آن صورت گیرد و نسل جوان جامعه با افتخارات و سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی آشنا شوند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی با نثار خون های پاک خود زمینه اعتلای نظام اسلامی را فراهم کردند، گفت: شهدا رفتند و امروز وظیفه داریم برای پاسداری از ارزش های والای نظام اسلامی و بهره گیری از سیره شهدا کوشا باشیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند، بیان داشت: به برکت رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و خون های پاک شهدا، کشورمان دارای امنیتی پایدار و ارزشمند است که با آسایش و آرامش در کنار همدیگر به کار و فعالیت می پردازیم که باید برای توسعه و تعالی نظام اسلامی کوشا باشیم.


امام جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز اقتدار و عزت بیش از پیش نظام اسلامی است که وظیفه داریم در راستای تحقق رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری کوشا باشیم./1314/302/ب3

ارسال نظرات