۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۸۹۳۶۶
امام جمعه شبستر:

جهانی شدن اسلام حقیقی، استکبار جهانی را در زباله دان تاریخ دفن خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده جهانی شدن اسلام حقیقی را پایانی بر استکبار جهانی خواند و گفت: ظهور و تحقق حاکمیت جهانی اسلام پایانی بر استکبار جهانی و استعمار است، جهانی شدن اسلام استکبار جهانی را در زباله دان تاریخ دفن خواهد کرد.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جنایات آل سعود در جریان برائت از مشرکین سال 66 را نشان از ترس استکبار و دست نشانده آن؛ آل سعود، از گسترش اسلام ناب محمدی خواند.

 

وی جنایت سال 66 آل سعود در جریان برائت از مشرکین زائران خانه الهی را مخالفت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا عنوان کرد و ابراز داشت: این حرکت عکس‌العملی در برابر گسترش اسلام ناب محمدی به وسیله انقلاب اسلامی بود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه اسلام ناب محمدی را اسلامی کارآمد و پویا دانست و افزود: دشمن با مشاهده ظرفیت کنگره بزرگ حج با حضور افراد دیندار  و متعهد، در تبیین و شناساندن اسلام حقیقی احساس خطر کرد و دشمنی خود را علنی کرد.

 

وی جهانی شدن اسلامی حقیقی را پایانی بر استکبار جهانی خواند و خاطرنشان کرد: ظهور و تحقق حاکمیت جهانی اسلام پایانی بر استکبار جهانی و استعمار است، جهانی شدن اسلام استکبار جهانی را در زباله دان تاریخ دفن خواهد کرد.

 

امام جمعه شبستر آل سعود را مدعی اسلام عنوان کرد و افزود: آل سعود مدعی اسلام حقیقی است اما در عمل در راستای سیاست های استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار عمل می کند، آل سعود باید با عقلانیت در راستای منفعت اسلام و مسلمانان عمل کند.

 

وی عربستان را در حقیقت خائن الحرمین الشرفین عنوان کرد و ابراز داشت: آل سعود با عمل در راستای سیاست های استکبار جهانی و دوری از حقیقت احکام الهی در حقیقت کلمه خائن الحرمین است، آل سعود با جنایت سال 66 حرمت حرمین شریفین را شکست.


حجت الاسلام محمدزاده حرمین شریفین را مرکز جهان اسلام و متعلق به تمام مسلمانان جهان عنوان کرد و تصریح کرد: مرزهای جغرافیایی در هویت اسلامی معنا و ارزش ندارد، کشورهای اسلامی یک هویت واحد و متحد هستند.


وی ادامه داد: مدیریت و تدبیر این دو حرم الهی که متعلق به تمام مسلمانان است و باید به دست همه مسلمانان مدیریت شود و سیاست‌گذاری آن از سوی تمام کشور های اسلامی انجام گیرد، کعبه قبله تمام مسلمانان است.


امام جمعه شبستر تصریح کرد: امروز کعبه، خانه امن الهی و مظهر وحدت امت اسلامی به دست دست نشانده استکبار جهانی آل سعود افتاده است و سد راه وحدت میان امت اسلام شده است./854/302/ب2

ارسال نظرات