۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۸۹۳۹۱
مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی خبر داد؛

164 واحد مسکن مهر شهر سهند در انتظار طلاب

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی، با اشاره به ساخت مسکن طلاب در شهر جدید سهند، گفت: در شهر جدید سهند به تعداد 164 مسکن از طلاب ثبت نام به عمل آمده است که در این خصوص مبلغ 5 میلیون تومان از آنها دریافت شده است و در مرحله تکمیل روند اداری آن می باشد.
مرکز خدمات حوزه علميه

حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از جمله دغدغه های مرکز خدمات آذربایجان شرقی را مسکن طلاب عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای تأمین مسکن طلاب فعالیت هایی صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به مسکن طلاب در شهر جدید سهند، ابراز داشت: در شهر جدید سهند به تعداد 164 مسکن از طلاب ثبت نام به عمل آمده است که در این خصوص واریزی طلاب به مبلغ 5 میلیون تومان از آنها دریافت شده است و در مرحله تکمیل روند اداری آن می باشد.

 

مدیر مرکز خدمات استان ادامه داد: بعد از تکمیل روند اداری مسکن طلاب در شهر جدید سهند قراردادهای رسمی طلاب آماده و امضاء خواهند شد، که بعد از این مرحله طلاب خواهند توانست صاحب مسکن مستقل برای خود باشند.

 

وی با اشاره به چند پروژه دیگر در شهر جدید سهند، تصریح کرد: مرکز خدمات تلاش های شبانه روزی خود را جهت حل مشکلات طلاب به ویژه مسکن مبذول داشته است، در خصوص این چند پروژه شهر جدید سهند و همچنین بقایای مسکن مهر، سعی داریم برای تأمین مسکن طلاب بهره بگیریم.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تشکیل شورای سیاست گذاری مسکن طلاب استان آذربایجان شرقی، تأکید کرد: این شورا متشکل از ریاست بنیاد مسکن، اوقاف و امور خیریه، مرکز خدمات حوزه ها علمیه استان و راه و شهرسازی با ریاست استاندار در راستای اولویت دادن به مسکن طلاب شکل گرفت.

 

وی مسکن مهر شهرهای هریس، سراب و ملکان را نیز در ادامه این امر عنوان کرد و ابراز داشت: مسکن مهر شهر های مذکور نیز ثبت نام به عمل خواهد آمد تا این امر نیز گامی دیگر در حل مشکل مسکن طلاب استان آذربایجان شرقی باشد.

 

مدیر مرکز خدمات استان با اشاره به رویکرد جدید مرکز خدمات کشور در برنامه های فرهنگی، تصریح کرد: رویکرد جدید مرکز خدمات رویکرد فرهنگی و توجه به خانواده های طلاب و روحانیون می باشد، مرکز خدمات استان در این رابطه نیز فعال بوده است.


وی از جمله برنامه های فرهنگی مرکز را دوره های تابستانی با حضور 50 نفر از خانواده های طلاب خواند و خاطرنشان کرد: طرح تابستانی ویژه خانواده ای طلاب با 50 نفر شرکت کننده در مؤسسه نورالصادق تبریز در مدرسه فاطمه الزهرا با محوریت احکام، آموزش های زندگی، قرآن و خیاطی از این برنامه ها بود.

 

وی با تأکید بر ادامه کارگاه های خیاطی و احکام در طول سال، ادامه داد: این طرح تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت، کارگاه خیاطی و احکام نیز در طول سال به کار خود ادامه خواهد داد./854/202/ب3

ارسال نظرات