۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۸۹۴۰۵
در آستانه هفته دفاع مقدس صورت می گیرد؛

برگزاری همایش «با وارثان شهادت» در مدرسه علمیه حضرت خدیجه مشهد

خبرگزاری رسا ـ واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد همایش «با وارثان شهادت» را با هدف تجلیل از مقام شهدا برگزار می کند.
هفته دفاع مقدس

خانم کریمی، همکار فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: واحد فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد همایش «با وارثان شهادت» را با هدف تجلیل از مقام شهدا برگزار می کند.

 

وی اظهار کرد: دعوت از خانواده شهدا، سبب زنده نگه داشتن یاد این عزیزان می شود و زمینه ساز تجدید عهد و پیمانی دوباره با شهدا خواهد شد.

 

همکار فرهنگی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد ابراز کرد: در این نشست که به مناسبت یادواره شهید غلام رضا نجف پور برگزار می شود، همسر شهید، به بیان خاطراتی از شهید می پردازند.

 

کریمی گفت: در ادامه مراسم نیز تفسیر زیارت جامعه کبیره، از سوی خانم حیدری، استاد مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد انجام می شود.

 

وی به دیگر فعالیت های فرهنگی این مرکز به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: واحد فرهنگی این مدرسه نیز در راستای احیای هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دشمن شناسی با محوریت ولایت را نیز بر پا کرده است که عموم علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

 

کریمی در پایان یادآور شد: همایش «با وارثان شهادت»، ساعت 10 صبح، دوشنبه 30 شهریور ماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد برگزار خواهد شد./1309/303/ب2

ارسال نظرات