۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۸۹۴۱۵
اول مهر برگزار می‌شود؛

افتتاحیه حوزه علمیه نجمه خاتون

خبگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه نجمه خاتون(س) گفت: بازگشایی حوزه علمیه نجمه خاتون(س) از چهارشنبه اول مهر با حضور اساتید و طلاب انجام می‌شود.
مراسم افتتاحيه سال تحصيلي حوزه علميه تهران

نرگس یاوران مدیر حوزه علمیه نجمه خاتون(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به افتتاحیه حوزه علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید، گفت: بازگشایی حوزه علمیه نجمه خاتون(س) از چهارشنبه اول مهر با حضور اساتید و طلاب انجام می‌شود.

 

وی افزود: مراسم افتتاحیه روز چهارم مهر است که سرکار خانم چینی چیان استاد حوزه و دانشگاه برای طلاب سخنرانی خواهند کرد.

 

مدیر حوزه علمیه نجمه خاتون(س) با اشاره به فعالیت‌های فوق برنامه حوزه نجمه خاتون(س) تصریح کرد: حوزه علمیه نجمه(س) در سال تحصیلی جاری علاوه بر برنامه‌های مرکز مدیریت کلاس‌های آموزش قرآن در زمینه‌های تجوید، حفظ، روان‌خوانی و صوت‌ولحن برگزار می‌کند.

 

یاوران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی حوزه علمیه نجمه(س)، بیان داشت: آموزش طلاب در زمینه کمک‌های اولیه و تبلیغ در زمان وقوع حادثه جزء برنامه‌های فرهنگی حوزه نجمه خاتون(س) است تا طلاب در حد مربی آموزش دیده و در زمان وقوع حادثه بتوانند نقش موثری در جامعه داشته باشند.

 

وی افزود: حوزه علمیه نجمه خاتون(س) همه مراسم‌های ملی و مذهبی را در سال جاری برگزار می‌کند همچنین اردوی‌های زیارتی و تفریحی برای ایجاد نشاط در بین طلاب در نظر گرفته شده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه نجمه خاتون(س) در سال تحصیلی جدید در دوره حضوری، نیمه حضوری و پاره وقت طلبه پذیرش داشته است./813/303/ب3

ارسال نظرات