۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۸۹۴۱۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مشگین‌شهر:

رسانه‌ها ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی را در جامعه تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مشگین شهر با تاکید بر لزوم تببین بیانات مقام معظم رهبری و به ویژه اقتصاد مقاومتی توسط رسانه ها، گفت: گسترش اقتصاد مقاومتی در جامعه بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع می کند.
اقتصاد مقاومتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام عبدالله رضایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مشگین شهر، عصر امروز در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان اردبیل با بیان اینکه در جامعه امروزی رسانه ها حرف اول را می زنند، گفت: در عصر حاضر هر دولت و ملتی که بخواهد دیدگاه های خود را بیان کند می بایست از رسانه های فعال و قوی برخوردار باشند و در این صورت می تواند به موفقیت دست یابد.

 

 

 

 
وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس استکبار جهانی با رسانه هایی که در دست داشت این کشور را در غربت قرار داد چرا که در آن زمان جمهوری اسلامی ایران رسانه مناسبی جهت آگاه سازی در دست نداشت اما در مقابل استکبار با استفاده از ظرفیت های رسانه ای خود دیدگاه های خود را به مردم جهان تحمیل می‌کرد.
 
 
حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امروز نیز غول رسانه ای جهان در دستان آمریکا و اسراییل قرار دارد، گفت: در میان غول رسانه ای استکبار جهانی رسانه های انقلاب اسلامی ایران امروز وارد عرصه شده اند و در مقابل آنان ایستادگی می کنند.
 
 
حجت الاسلام رضایی با اشاره به وضعت امنیتی کشورهای منطقه نیز گفت: با وجود اینکه اکثر کشور های منطقه دارای ارتش هستند اما با وجود این در بحران به سر می برند و جمهوری اسلامی ایران در میان این کشورها و در سایه تدابیر رهبر انقلاب اسلامی در امنیت و اقتدار کامل است.
 
 
 
وی در بخشی دیگر از بیانات خود با اشاره به اولویت های انقلاب اسلامی، گفت: امروز اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه های کشور قرار گرفته است اما متاسفانه دولت ها بیانات مقام معظم رهبری را به درستی درک نکرده اند.
 
 
 
 
نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مشگین شهر با اشاره به وظایف اصحاب رسانه در خصوص بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات موظف هستند بیانات مقام معظم رهبری و به خصوص بحث اقتصاد مقاومتی را تبدیل به گفتمان کنند.
 
 
 
وی خاطر نشان کرد: تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور عمل به اقتصاد مقامتی است و اگر اقتصاد مقاومتی در جامعه تبیین و اجرایی شود قطعا مشکل اقتصادی نخواهیم داشت/937/202/ب3
ارسال نظرات