۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۲۸۹۴۷۵

تغییرات جدید در اوقاف شهرستان قم و کهک

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم طی احکام جداگانه‌ای، روسای جدید اوقاف نواحی یک و دو و همچنین شهر کهک را منصوب کرد.
معارفه روساي اوقاف

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل اوقاف قم طی احکام جداگانه‌ای، روسا و معاونان ادارات مختلف اوقاف و امور خیریه شهرستان قم را منصوب کرد.

 

بر این اساس، حجت‌الاسلام یوسف احمدی به عنوان رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم منصوب شد؛ حجت‌الاسلام فاطمیان تاکنون عهده‌دار این سمت بود.

 

همچنین اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم نیز رئیس جدید خود را شناخت؛ پس از دوره سرپرستی آقای افتخاری، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحمید فاطمیان به این سمت انتخاب شده است.

 

علاوه بر این حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور نیز که تاکنون عهده‌دار مسئولیت فرهنگی اجتماعی اوقاف شهرستان قم بود به سمت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهر کهک منصوب شد.

 

بر اساس حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مقدم، حجت‌الاسلام ابوالحسن خسروانی از این پس به عنوان مسئول فرهنگی اجتماعی اوقاف ناحیه یک شهرستان قم فعالیت خواهد کرد./1325/د101/ف

ارسال نظرات