۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۲۸۹۴۷۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر:

رسالت بزرگ خبرنگاران آگاهی بخشی به آحاد جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به رسالت بزرگ اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با توجه به رسالت بزرگی که دارند در جهت آگاهی بخشی به آحاد جامعه مسائل و مشکلات را به مردم منتقل کنند.
عبدالرضا سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر  شامگاه یکشنبه در جشنواره مدیر پاسخگو خبرگزاری مهر استان بوشهر ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع)، برگزاری این جشنواره را اقدامی ارزشمند عنوان کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه کمال و سعادت انسان در گرو فقیه شدن در دین است، اظهار داشت: مهم‌ترین مشکلی که در انسان وجود دارد این است که نتوانستیم راه خود را در شناخت دین پیدا کنیم و اگر بتوانیم این را در درون خود برطرف کنیم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیر باید بر اساس آنچه که نظام از او خواسته است، کار خود را انجام دهد و جایگاه خود را بشناسد؛ ما در نظامی زندگی می کنیم که همه چیز آن مبتنی بر انقلاب، حکومت دینی و بر اساس سیره ائمه اطهار است.

 

حجت الاسلام سروستانی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: همگان دیدند که در این هشت سال دفاع مقدس مردم چگونه با چنگ و دندان از این انقلاب دفاع کردند و این نشان از همدلی بین مردم و مسؤولان دارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر مردم را به داشتن صبر در برابر مشکلات توصیه کرد و ابراز داشت: مشکلاتی در زندگی پیش می آید که انسان باید در مقابل آن مشکلات صبر پیشه کند.

 

وی به رسالت بزرگ اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با توجه به رسالت بزرگی که دارند در جهت آگاهی بخشی به آحاد جامعه مسائل و مشکلات را به مردم منتقل کنند./833/202/ب2

ارسال نظرات