۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۸۹۶۰۴
در مرکز گل نرگس مقدس جمکران صورت می‌گیرد؛

آشنایی کودکان با چهارده معصوم با استفاده از نرم افزار

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: نرم افزار گل‌های قالی که در مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران تولید شده است کودکان را با چهارده معصوم(ع) آشنا می‌کند.
معرفي کتاب کودکان کودکان و نوجوانان نمايشگاه قرآن و عترت قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سجاد نیکخو با اشاره به اینکه دین اسلام بر تعلیم و تربیت کودکان تاکید ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: اسلام کار مربیان و معلمان را به کار انبیای الهی تشبیه کرده است، بنابراین نمی‌توان از این مهم چشم پوشی کرد و آن را نادیده گرفت.


وی کودکی را حساس‌ترین دوره زندگی انسان‌ها دانست و بیان کرد: آنچه که ما در کودکی به بچه‌ها آموزش بدهیم در ذهن آنها نقش بسته و ماندگار می‌شود، پس ضرورت دارد که بدانیم چه مطالبی را به آنها بیاموزیم تا در بزرگسالی از آن بهره ببرند.


مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران تولید نرم‌افزار را یکی از ابزارهای آموزشی برای کودکان برشمرد و عنوان کرد: می‌توانیم با بهره‌گیری از نرم افزارهای مختلف با زبان کودکانه پیام‌های فرهنگی را به کودکان منتقل کنیم و ما وظیفه داریم در راستای تولید این نرم افزارها گام برداریم و پیام های ضروری را به کودکان ابلاغ کنیم.


حجت الاسلام نیکخو یادآور شد: آموزش اگر با هنر تلفیق شود قطعاً تاثیر عمیقی داشته و ماندگار می شود و این کار علاوه بر تاثیر تربیتی باعث تعمیق باورها و اعتقادات در کودکان می شود و کودکان را با ارزش‌های اسلامی آشنا می‌کند.


وی از تولید و توزیع نرم افزار رنگ آمیزی در این مرکز خبر داد و خاطرنشان کرد: این نرم افزار به رنگ آمیزی گل های قالی اشاره می کند و همراه آن به معرفی چهارده معصوم(ع) می پردازد.


مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: همچنین نرم افزارگل های قالی به لقب معصومین(ع) نیز اشاره ویژه دارد و در نهایت به حضرت ولی عصر (عج) رسیده و موضوع انتطار را مطرح می کند.


حجت الاسلام نیکخو در پایان خاطرنشان کرد: مطالب و محتوای این نرم افزار در قالب کتاب نیز تهیه و تولید شده است و علاقه مندان می توانند آن را از مرکز گل نرگس در مسجد مقدس جمکران دریافت کنند./1323/د101/ی

ارسال نظرات