۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۸۹۶۳۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تشریح کرد؛

ایستادگی ملت ایران مقابل ابرقدرت‌های جهان در دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل همه قدرت های جهان ایستادگی کرد.
حجت الاسلام سروستاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس حرکتی بود که ملت شجاع و غیور کشور ما انجام دادند و در تاریخ برگ زرینی را به نام خود ثبت کردند و نشان دادن که در تاریخ در هیچ شرایطی در مقابل دشمنان کوتاه نخواهند آمد و با دفاع خود چنان درسی به ابرقدرت ها و مستکبرین دادند که هیچ وقت طعم تلخ آن را فراموش نخواهند کرد.
 
 
وی با بیان این مطلب که در هشت سال دفاع مقدس ملت ما در مقابل همه قدرت های جهان ایستادگی کرد و تنها طرف ما حزب بعث نبود ادامه داد: ابرقدرت ها با حمایت های سیاسی نظامی رسانه ای و تبلیغاتی تمام توان خودش را به کار بست و از حزب بعث حمایت کردند تا بلکه بتوانند مانع پیروزی انقلاب اسلامی شوند.
 
 
حجت‌الاسلام سروستانی افزود: اما از آن جایی که امام راحل(ره) پرچمی را که برافراشته و نهضتی را که اغاز کرد با تأسی از نهضت های اجداد طیبش به‌ویژه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در جهت احیا ارزش های دینی در سطح جامعه و مقابله با مستکبرین و از طرفی تبعیت همه جانبه امت اسلامی از امام بزرگوار که در حقیقت اگر دنبال عوامل پیروزی نهضت امام باشیم دو عامل عمده یکی نقش رهبری معنوی امام و دیگری تبعیت معنوی مردم از امام عوامل موفقیت نظام بودند.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: این دو عامل بزرگ دست به دست هم دادند و چنان درسی به مهاجمین و اشغالگران دادند که هیچ قدرتی جرات تهاجم به این مرزو بوم را نخواهد داشت.
 
 
وی تاکید کرد: امروزه هم این دو محور یعنی نقش رهبری و مردم هر دو در همان جهت با مقابله هوشمند خود در مقابل ایادی و استکباری مسیری را که اغاز شد ادامه می دهند.
 
 
حجت‌الاسلام سروستانی اظهار داشت: یکی دیگر از عوامل موفقیت 8 سال دفاع مقدس و درس های گرانبها که ما از آن دوران به یاد داریم و در تاریخ ثبت شده است اتحاد و همبستگی همه اقشار با محوریت ولایت در مقابل بدخواهان ومستکبران بود.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در خاتمه سخنان خود افزود: امروزه همن باید این نگاه و روش سرلوحه کار ما قرار گیرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس امیدواریم شاهد عزت و سربلندی نظام اسلامی در سطح جهان باشیم./833/203/ب3
ارسال نظرات