۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۲۸۹۷۰۴
آیت الله مهمان نواز:

دشمنان در پی خاموش کردن نور اسلام اصیل در جهان هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: مهم ترین هدف دشمنان چه در هشت سال جنگ تحمیلی و چه در سال های پس از آن، خاموش کردن نور اسلام اصیل در ایران و جهان بود و هنوز هم در این راستا فعالیت می کنند.
آيت الله مهمان نواز - ديدار با فرماندهان نظامي و انتظامي خراسان شمالي به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران استان که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه دفاع از اسلام و دین بر همه مسائل مقدم بوده و اولویت دارد، افزود: رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با درک این واقعیت پا به صحنه نبرد گذاشته و از جان خود را در راه دفاع از اسلام گذشتند.

 

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس دشمنان با استفاده از تمام توان خود سعی می کردند نور اسلام اصیل را در نظام نوپای اسلامی خاموش کنند و در این راه نیز تمام قد پشت سر صدام ایستادند اما به فضل الهی با فداکاری و حضور مردم در کنار هدایت و رهبری امام خمینی(ره)، نور الهی در این سرزمین خاموش نشد و برعکس به سایر نقاط و کشورها نیز صادر شد.

 

 

آیت الله مهمان نواز اظهار کرد: دشمنان برای رسیدن به این هدف شوم خود از هر وسیله و ابزاری که موجود بود استفاده کردند اما به دلیل ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان اسلام نتوانستند به هیچ کدام از اهداف خود برسند.

 

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که تمامی دشمنان، علیه اسلام و انقلاب هماهنگ شده بودند، ملت ایران یکپارچه برای دفاع از اسلام بسیج شده و با فداکاری و از خودگذشتگی از اسلام اصیل و انقلاب دینی خود حفاظت و حراست کردند.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با وجود ناکامی دشمنان در صحنه دفاع مقدس، آنها هنوز هم دست از اقدامات مذبوحانه خود برنداشته و همچنان برای نابودی نور اسلام اصیل در ایران و جهان تلاش می کنند به همین دلیل لازم است همه همانند سال های جنگ تحمیلی در صحنه حاضر بوده و نقش آفرینی کنند.

 

آیت الله مهمان نواز اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس اسلام اصیل در دنیای امروز می بایست همه مسلمانان از آیین اسلام ناب محمدی دفاع کنند چرا که در این زمینه مسؤولیت از عهده هیچ کس ساقط نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان می بایست در هر کجا ناهنجاری و رفتار و کنش غیراسلامی می بینند بی تفاوت نبوده و برای اصلاح آن اقدام کنند.

 

سرهنگ پاسدار احیامحمد امیری، مدیرکل بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان شمالی نیز در این دیدار، گفت: راهبرد برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در استان تبیین اقتدار نیروهای مسلح در راستای بازدارندگی و مقابله با تهدیدات است.

 

وی تبیین نقش امام(ره) و رهبری و ولایت فقیه در ایجاد هماهنگی بین اقشار جامعه، تبیین حماسه ملت ایران مانند جامعه زنان، روحانیت و غیره را از جمله اهداف برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در خراسان شمالی عنوان کرد.

 

به گفته سرهنگ پاسدار امیری رژه نیروهای مسلح، اجرای مانور، پیاده روی و برگزاری همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح در مسجد انقلاب از جمله برنامه های محوری هفته دفاع مقدس در استان خراسان شمالی محسوب می شوند.

 

گفتنی است، از سی و یکم شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات