۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۲۸۹۷۲۷
مسؤول پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان:

فراخوان مقاله علمی اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن و حدیث

خبرگزاری رسا ـ مسؤول پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان گفت: آشنایی بیشتر با مبانی و ابعاد اقتصاد مقاومتی، ایجاد انگیزه پژوهش و تبلیغ برای حوزویان در زمینه اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف این فراخوان می باشد.
فراخوان

حجت الاسلام حسن بوژمهرانی مسؤول واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از فراخوان مقالات علمی اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن و حدیث با تاکید بر اندیشه های مقام معظم رهبری مخصوص طلاب و دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

 

مسؤول پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی، گفت: ایشان می فرمایند اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه یک واقعیت است افزود هدف از برگزاری این فراخوان آشنایی بیشتر با مبانی و ابعاد اقتصاد مقاومتی ،ایجاد انگیزه پژوهش و تبلیغ برای حوزویان در زمینه اقتصاد مقاومتی می باشد.

 

حجت الاسلام بوژمهرانی گفت: گفتمان سازی و فرهنگ سازی  اقتصاد مقاومتی و تولید علم دینی در عرصه اقتصاد اسلامی، بررسی و تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری در فضای حوزه پیرامون اقتصاد مقاومتی از اهداف دیگر این فراخوان می باشد.

 

دبیر جشنواره اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: باید تمامی مقالات مستند به آموزه‌های قرآنی و حدیثی و بهره‌گیری از اندیشه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

 

مسؤول پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان تصریح کرد: بررسی تعاریف اقتصاد مقاومتی و تعیین دقیق مفهوم آن، تمایز اقتصاد مقاومتی با مفاهیم مشابه و مرتبط، الزامات و مولفه‌های اقتصاد مقاومتی، عوامل «زمینه‌ساز» تحقق اقتصاد مقاومتی، اهداف اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای این فراخوان می باشد.

 

دبیره جشنواره اقتصاد مقاومتی یادآور شد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  به سایت مدرسه علمیه عباسقلی خان به آدرس اینترنتی  www.mashamloo.ir  مراجعه و یا با دبیرخانه این فراخوان با تلفن 05133644052 تماس حاصل نمایند.


وی عنوان کرد: فرهیختگان ،طلاب و حوزویان  می توانند مقالات خود را  تا تاریخ 30 آذرماه به آدرس مشهد، ابتدای خیابان صفوی-‌مدرسه علمیه عباسقلی خان –واحد پژوهش‌ و یا از طریق ایمیل
Eghtesad1436@chmail.ir به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند./859/302/ب3

ارسال نظرات