۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۸۹۷۵۵
کارشناس مسائل مذهبی مطرح کرد؛

ولایت‌فقیه مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی/ دفاع مقدس صلابت اسلام را به رخ جهانیان کشید

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل مذهبی ولایت فقیه را مهم ترین رکن انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: رهبری عامل مؤثری در تمرکز نیروهای انقلابی و جلوگیری از انحراف از ارزش های دینی در جریان انقلاب بود.
هفته دفاع مقدس ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت السلام مهدی الصاق، کارشناس مذهبی دوشنبه شب در مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرضا اظهار کرد: دفاع از ارزش هایی که مردم ایران در طول 15 سال به رهبری امام خمینی(ره) کسب کرده بودند، بهترین نشان تأیید بر آرمان هایی بود که تا قبل از سال 59 به دست آمده بود.

 

وی در ادامه افزود: مرجعیت شیعه با احساس تکلیف در برابر فساد حکومت پهلوی ایستادگی کرد و مردم نیز به دلیل حمیت مذهبی از مرجع شیعیان پشتیبانی کردند و انقلاب به پیروزی رسید.

 

تأسی به آموزه های عاشورا عامل پیروزی انقلاب اسلامی

کارشناس مسائل مذهبی تأکید کرد: در صورتی که امام راحل(ره) بر علیه ظلم و ستم طبقه حاکم قیام نمی کرد، امروز نامی از اسلام و شعائر دینی باقی نمانده بود و این حساس تکلیف و نیاز برای قیام و رشد معنوی جامعه با الهام از قیام عاشورا در اندیشه و آراء امام خمینی(ره) متبلور شد.

 

حجت الاسلام الصاق تصریح کرد: آنچه در طول دوران دفاع مقدس مردم ما را به پیروزی رساند تأسی به آموزه های عاشورا و قیام تاریخی امام حسین(ره) بود.

 

وی گفت: جوانانی که با الهام از رشادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان تا آخرین لحظه زندگی برای دفاع از کشور و ارزش های دینی جامعه خود ایستادگی کردند، بزرگ ترین و بهترین الگوهای عملی برای نسل جوان و نوجوان ما هستند.

 

کارشناس مسائل مذهبی تأکید کرد: دفاع مقدس و اقداماتی که رزمندان ایرانی در دفاع از اسلام انجام دادند صلابت اسلام را به رخ جهانیان کشید، زیرا این دوران عظمت یک حرکت تاریخی متأثر از تعالیم اسلامی تحت ولایت مرجعیت شیعه را به نمایش گذاشت.

 

رهبری عامل مؤثری در تمرکز نیروهای انقلابی

حجت الاسلام الصاق با تأکید بر لزوم توجه به ارزش های دفاع مقدس در تمامی عرصه های اجتماعی، اظهار کرد: حضور چند هیأت سیاسی نباید ما را دچار اشتباه کند، زیرا این دولت ها به شدت به برقراری رابطه با جمهوری اسلامی ایران احتیاج دارند و ما باید از موقعیت و توان خود بیشترین استفاده را بکنیم.

 

وی عنوان کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بهترین مکان برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی سیاسی و اجتماعی است زیرا امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم بهره گیری از ظرفیت دانشجویان و طلاب در تبیین اندیشه های انقلاب در ابعاد مختلف تأکید داشته اند.

 

کارشناس مسائل مذهبی ولایت فقیه را مهم ترین رکن انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: رهبری عامل مؤثری در تمرکز نیروهای انقلابی و جلوگیری از انحراف از ارزش های دینی در جریان انقلاب بود./868/202/ب2

ارسال نظرات