۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۸۹۸۱۳
همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس؛

رژه حماسی نیروهای مسلح استان خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه حماسی نیروهای مسلح با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب و شهدای هشت سال مقدس برگزار شد.
رژه نيروهاي مسلح در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه حماسی نیروهای مسلح استان خوزستان با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب و شهدای هشت سال مقدس ظهر پیش از ظهر امروز در بلوار قدس اهواز برگزار شد.

 

براساس این گزارش در این مراسم که با قرائت قرآن آغاز شد نیروهای مسلح خوزستان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و بسیج مردمی با اقتدار از مقابل جایگاه، رژه رفتند تا نظم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارند.

 

بنابراین گزارش، نمایش توانمندی ها و تجهیزات و وسایل نظامی در استان خوزستان از دیگر برنامه های رژه نیروهای مسلح بود.

 

در ادامه گزارش، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، با اشاره به این که رژیم بعثی در دوره طولانی با رجز خوانی در شرایطی که ملت و حکومت ایران آمادگی لازم برای مقابله نداشت، تهاجم کرد، گفت: رشادت های رزمندگان در این شرایط قابل ارزش است.

 

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی مجموعه ای از ارزش های مقدس است، اظهار داشت: دفاع رزمندگان از انقلاب اسلامی ارزش های جدیدی را خلق کرد؛ حزب بعث با ایران اختلاف مرزی نداشت و دفاع از یک مجموعه با ارزش به خود مدافع ارزش جدیدی می بخشد.

 

براساس این گزارش، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، با بیان این که 31 شهریورماه سال جاری یادآور تجاوز دردمنشانه رژیم بعثی عراق به میهن اسلامی در سال 59 است، ابراز داشت: هر ساله در این روز دلاور مردان نیروهای مسلح با نمایش و رژه اقتدار خود را به نمایش می گذارند.

 

وی با بیان این که این مسأله می تواند تضمین کننده امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، گفت: نیروهای مسلح با سلاح، تجهیزات و رژه منظم هماهنگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

 

گفتنی است، در آیین رژه نیروهای مسلح شخصیت های استانی، از جمله آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان و سرداران نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز برگزار شد./9453/202/ب3

ارسال نظرات