۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۸۹۸۲۵
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر:

رژه نیروهای مسلح تضمین کننده امنیت جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به این که رژه نیروهای مسلح تضمین کننده امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نیروهای مسلح با سلاح، تجهیزات و رژه منظم هماهنگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.
سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در رژه حماسی نیروهای مسلح که در بلوار قدس اهواز برگزار شد، با بیان این که 31 شهریورماه سال جاری یادآور تجاوز دردمنشانه رژیم بعثی عراق به میهن اسلامی در سال 59 است، ابراز داشت: هر ساله در این روز دلاور مردان نیروهای مسلح با نمایش و رژه اقتدار خود را به نمایش می گذارند.

 

وی با بیان این که این مسأله می تواند تضمین کننده امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، گفت: نیروهای مسلح با سلاح، تجهیزات و رژه منظم هماهنگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که در این روز، در مرکز استان خوزستان، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه پاسداران و بسیج مردمی و نیروهای انتظامی با همه اقتدار آمادگی و تجهیزات آماده به کار خود را برای مقابله با هرگونه تهدید متوجه نظام و میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

 

شاهوارپور با بیان این که به فرمان رهبر معظم انقلاب، این نیروها آماده جان فشانی در این مسیر هستند، گفت: این نمایش زیبا اقدامی بازدارنده است که به دشمن فهماند که مردم و نیروهای مسلح با اقتدار در برابر استکبار ایستاده اند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با تأکید براین که نیروهای مسلح با وحدت، یکدلی و پیوند بین نیروهای مسلح آمادگی در همه عرصه ها برای پیشبرد اهداف انقلاب را ارائه کردند، تصریح کرد: نمایش حضور نیروهای مسلح می تواند یادآور خاطرات دوران حماسه و ایثار، مجاهدت های 8 ساله ملت ایران و امام امت باشد.

 

وی با اشاره به این که مردم با ایستادگی در برابر رژیم بعثی توانستند جنگ را با پیروزی و شکست دشمن به پایان برسانند، تأکید کرد: امروز این حضور نیروهای مسلح پیام آمادگی و اطاعت از فرماندهی کل قوا را به جهانیان می رساند./9453/203/ب3

ارسال نظرات