۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۸۹۸۴۰
امام جمعه بروجرد:

مسؤولان در برابر دسیسه‌های دشمن هوشیار باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با اشاره به هدف دشمن در نفوذ به ایران و دوقطبی کردن جامعه، گفت: آحاد مرد به ویژه مسؤولان باید در برابر دسیسه های دشمن هوشیار باشند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح این شهرستان، گفت: 31 شهریور یادآور ایثارگری و فداکاری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

 

31 شهریور ماه روز تجدید بیعت نیروهای مسلح با آرمان های امام و انقلاب است

امام جمعه بروجرد با بیان این که 31 شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس را روز تجدید بیعت نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: در این روز نیروهای مسلح آمادگی خویش را برای حفاظت و حراست از ایران اسلامی اعلام می کنند.  

 

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی ایران در سالهای اولیه شکلگیری نهال نوپای انقلاب، راهکارهای تفرقهانگیزانه را برای ضربه زدن به ایران پیش گرفتند، افزود: دشمنان راهکار نظامی و حمایت همه جانبه از عراق را در جهت جنگ با ایران، در دوران دفاع مقدس پیش گرفتند.

 

حجت الاسلام ترابی عنوان داشت: امروز نیز دشمن پس از امتحان راه های گوناگون راه نفوذ در کشور ایران را پیش گرفته است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف دشمن در جنگ نظامی به زانو زدن ایران و بازگرداندن کشور به دوران پیش از انقلاب بود.

 

امام جمعه بروجرد با یادآوری به شکست دشمن در جنگ نظامی بیان داشت: ارتقای قدرت نظامی کشور به عنوان یک عامل بازدارنده دشمن برای شکست ملت ایران بود.

 

وی ادامه داد: دشمن امروز جنگ نرم را پیش گرفته است و در این راستا به دنبال ضربه زدن به ملت ایران است.

 

حجت الاسلام ترابی نفوذ به کشور را از راهکارهای جدید دشمن دانست و اظهار داشت: هدف دشمن در این زمینه ایجاد دو قطبی کردن جامعه است.

 

وی با بیان این که دشمن در این راستا به دنبال وارد کردن ضربه به جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: مسؤولان باید در برابر ترفندها و دسیسه های دشمن هوشیار باشند.

 

امام جمعه بروجرد در ادامه با بیان این که رشادت و ایثار جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس موجب برهم زدن نقشه شوم و شیطانی دشمنان شد، افزود: امروز همه ما باید حوادث سالهای اولیه انقلاب و آغاز جنگ برای نسل جوان تشریح کنیم.

 

نیروهای مسلح راه نفوذ امنیتی دشمنان به کشور را میبندند

حجت الاسلام ترابی عملکرد هوشیارانه مسؤولان سیاسی و فرهنگی کشور در مقابله با ترفندهای شوم دشمنان را امری مهم بیان کرد و خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح با همه قدرت راه نفوذ امنیتی دشمنان به کشور را میبندند.

 

وی تصریح کرد: با پشتیبانی ملت ایران، دشمن نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در ایران اسلامی را با خود به گور میبرند./9459/202/ب1

ارسال نظرات