۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۸۹۹۶۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان بهترین راه مقابله با دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام به جوانان ایران اسلامی و همچنین به نسل‌های بعد را امری ضروری دانست و گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمن است.
حجت الاسلام صفر قربان پور مدير کل تبليغات اسلامي استان مرکزي

حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس بیانگر فرهنگ ایثارگری‌های مقتدرانه و شهادت رزمندگان اسلام است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیار مهم و به عنوان پاسداشت از کرامت انسانی و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی محسوب می شود، گفت: امروز در کشور باید جانفشانی های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی به طور شایسته نشان داده شود.

 

هفته دفاع مقدس نماد افتخار ملت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام قربان پور هفته دفاع مقدس نماد افتخار ملت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایستادگی و استقامت شهیدانی است که با ایثار خود حافظ نظام مقدس جمهوری سلامی ایران بوده اند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، با اشاره به این که، بزرگداشت هفته دفاع مقدس پاسداری از حاکمیت نظام اسلامی است، تصریح کرد: امروز یکی از مهم‌ترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن ترویج ارزش های دفاع مقدس است.

 

حجت الاسلام قربان پور خاطر نشان کرد: دشمن بعثی با حمایت شیطان بزرگ تصور می کرد می تواند با هجوم شبانه روزی و تصرف قطعاتی از خاک کشورمان ملت ما را به زانو در آورد و خود را ژاندارم منطقه محسوب کند.

 

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،  افزود: هوشیاری رهبر کبیر انقلاب اسلامی و وفاداران به کشور از همه اقشار جامعه چنان سیلی محکمی به متجاوزان زدند که با گرفتن اسراءفراوان از آنها و بعد از هشت سال مقاومت و عقب راندن مهاجمان آنها را به خاک مذلت نشاندند و نه تنها هیچ وجبی از خاک ایران اسلامی در اشغال دشمنان نماند بلکه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان داده شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام به جوانان ایران اسلامی و همچنین به نسل‌های بعد را امری ضروری دانست و اظهار کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمن است.

 

اتحاد و همدلی رمز پیروزی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس

حجت الاسلام قربان پور در ادامه، با بیان این که اتحاد و همدلی رمز پیروزی ملت بزرگ در دوران دفاع مقدس بوده است، گفت: اتحاد و همدلی ملت عزیز ایران اسلامی باید در تمام عرصه ها و در هر زمان پایدار بماند.

 

شایان ذکر است، امروز سه شنبه 31شهریور رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تمام شهرستان های استان مرکزی برگزار شد. /842/302/ب2

ارسال نظرات