۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۸۹۹۸۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

استکبار ستیزی ملت ایران هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید براین که روحیه استکبار ستیزی ملت ایران هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد، گفت: ملت ایران همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می‌داند و هیچ گاه فریب لبخندهای آنها را نخواهد خورد.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرکز استان برگزار شد این هفته را یادآور رشادت ها و ایثارگری های فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس در هر زمانی مهم ترین نیاز جامعه اسلامی و نباید در جامعه کمرنگ شود.

 

وی با بیان این انقلاب با خون هزاران شهید بدست آمده است، افزود: پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، وظیفه شرعی و ملی ما است و اطاعت از رهبری در هر شرایطی مصونیت ایجاد می کند.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که ما اکنون با گذشتن از تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی در رخنه فرهنگی قرار گرفته ایم، اظهار داشت: یکی از راهکارهای دشمن برای رخنه فرهنگی، بی اعتماد کردن مردم به انقلاب است که دستگاه های فرهنگی باید با احساس وظیفه در این رابطه وارد شوند.

 

وی با اشاره به این که  زنده نگه داشتن یاد شهدا است که باعث تداوم حرکت انقلاب خواهد شد، و همین یاد و خاطره شهدا است که می تواند در برابر رخنه  فرهنگی دشمن ما را بیمه کند،  بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به ارزش های جامعه، ما را در برابر توطئه ها ایمن می کند و  همین روحیه شهادت طلبی در بین جوان های بسیار ارزشمند است.

 

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: مهم‌ترین میراث شهدا، دفاع از ولایت فقیه و ولایت‌مداری است که باید در این رابطه با همه توان گوش به فرمان رهبری بوده و در راستای مطالبات رهبری حرکت کنیم.

  

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما ثمره تلاش ها، جانفشانی ها و جانبازی هزاران انسان عاشق است که با تقدیم جان، مال و آبروی خود انقلاب اسلامی را حفظ کردند و امروز تحویل ما شده است.

 

وی با بیان این که علیرغم گذشت بیش از دو دهه از جنگ تحمیلی هنوز آن طور که شایسته بود به چرایی دفاع مقدس پرداخته نشده است، افزود: باید دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جدید و نسل های آینده به خوبی تبیین شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید براین که ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با همه توان در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادند، ادامه داد: دنیای غرب برای نابودی ایران اسلامی با هم متحد شدند اما فرزندان کشورمان اجازه ندادند حتی ذره ای خاک کشورمان به دست دشمنان بیافتد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارد، تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا همچنان شعار محور ملت ایران است و هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که آمریکایی ها در 36 سال اخیر از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کردند، گفت: اما مقاومت و ایستادگی ملت ایران مانع تحقق توطئه های آنها علیه ملت ایران شد.

 

وی با تأکید براین که روحیه استکبار ستیزی ملت ایران هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد، افزود: ملت ایران همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند و هیچ گاه فریب لبخندهای آنها را نخواهد خورد.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که قدرت آمریکا در حال فروپاشی است، ادامه داد: انقلاب اسلامی حیثیت و توانایی آمریکا را در منطقه از بین برد./950/202/ب2

ارسال نظرات