۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۲۹۰۰۲۰
مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطر برگزار می کند؛

جلسه ترتیل قرآن کریم با حضور اساتید برجسته کشوری

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آموزش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطر از برگزاری محفل قرآنی و جلسه مرتل تخصصی در این مؤسسه خبر داد و گفت: اولین دوشنبه محفل قرآنی و در دوشنبه بعد کلاس های تخصصی ترتیل برای علاقه مندان با حضور اساتید کشوری برگزار می شود.
قرآن

راحله اسکندی مسؤول آموزش مؤسسه قرآنی فاطر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به تشریح برنامه های این موسسه پرداخت و از برگزاری محفل قرآنی در این مؤسسه خبر داد و گفت: در ماه دو بار در روز دوشنبه محفل قرآنی برگزار خواهد شد.

 

وی به برنامه های محفل قرآنی اشاره و اظهار کرد: این محفل برای شرکت عموم مردم آزاد است و از نیمه مهر اولین محفل برگزار خواهد شد که سخنران های اخلاقی و رفتاری، گروه های تباشی، مرتلین وقاریان غیره برای اجرای برنامه دعوت می شود و مسابقه و اهدای جوایز نفیس نیز از برنامه های این محافل قرآنی است.

 

اسکندری با اشاره به زمان برگزاری محفل های قرآنی موسسه فاطر، بیان داشت: یک هفته در میان روزهای دوشنبه این محفل های قرآنی مخصوص بانوان در این موسسه به آدرس خیابان کلاهدوز 23 پلاک 5 برگزار می شود.

 

مسؤول آموزش مؤسسه قرآنی فاطر از برگزاری کلاس مرتل تخصصی برای بانوان در این موسسه خبر داد و خاطرنشان کرد: یک دوشنبه محفل قرآنی  و در دوشنبه بعد کلاس های تخصصی ترتیل در این مؤسسه برای علاقه مندان برگزار می شود.

 

وی برگزاری کلاس های تخصصی در رشته های قرآنی را از دیگر فعالیت های موسسه قرآنی فاطر عنوان و خاطرنشان کرد: این موسسه کلاس های ویژه قاریان و حافظان برای خانم ها و آقایان برگزار می کند.

 

اسکندی افزود: کلاس های صوت و تجوید، صداشناسی، مباحث صرف و نحو از جمله کلاس هایی است که در این موسسه برای گروه های سنی مختلف و بیشتر به صورت تخصصی برگزار می شود.

 

مسؤول آموزش مؤسسه قرآنی فاطر اظهار کرد: این موسسه 6 سال است که فعالیت دارد و از اوایل شهریور سال قبل اساتید بین الملی از جمله شاکردوست و بیژنی با این موسسه همکاری داشته که از جمله فعالیت های بیژنی جمع آوری سی دی و محصولات قرآنی است که به صورت منسجم وجود ندارد و نیز نرم افزار شهاب انور که در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

 

وی با اشاره به کلاس های ویژه نخبگان خانم، گفت: از کسانی که به سطح بالایی رسیده باشند استعدادیابی شده و در مسابقات شرکت داده می شوند./1310/302/ب3

ارسال نظرات