۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۹۰۰۷۷

اخبار کوتاه از غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ برگزاری دعای عرفه در شهرستان روانسر، برپایی نماز عید قربان در شهرستان گیلانغرب و دیدار طلاب و روحانیان حوزه های علمیه کرمانشاه با خانواده‌های شهدا عناوین اخبار کوتاه از غرب کشور است.
اخبار کوتاه

حجت الاسلام رهبر محمدی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: روز عرفه از ایام پرفیض و برکتی است که انسان نباید از این فرصت ها غافل شود.


وی از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه خبر داد و اظهار داشت: به همت هیأت فرهنگی مذهبی امام حسین (ع) مراسم دعای عرفه در مزار شهدای شهرستان روانسر برگزار می شود.


حجت الاسلام محمدی خاطر نشان کرد: این مراسم روز چهارشنبه یکم مهرماه سالجاری با حضور مردم شهرستان روانسر برگزار می شود.

 

برپایی نماز عید قربان در گیلانغرب
حجت الاسلام حسن دوستیان مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته در راستای برگزاری دعای عرفه خبر داد و تصریح کرد: مراسم پر فیض دعای عرفه نیز در این شهرستان با حضور مسؤولان، مدیران و عموم مردم برگزار می شود.


وی در ادامه با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید قربان افزود: مزار شهدای این شهرستان به عنوان محل برگزاری نماز عید قربان انتخاب شده است که مردم علاوه بر دستیابی به برکات این نماز از فضای معنوی مزار شهدا نیز بهره مند شوند.


حجت الاسلام دوستیان یادآور شد: نماز عید قربان به امامت حجت الاسلام محمد مهری امام جمعه این شهرستان اقامه می شود.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب خواستار حضور تمامی مردم در این مراسم شد و ابراز کرد: قطعأ عمل به دستورات الهی خشنودی خداوند متعال را به همراه دارد.

 

دیدار طلاب و روحانیان با خانواده های معظم شهدا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه جمعی از طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده های معظم شهدا دیدار کردند.


حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور استاد حوزه علمیه و دانشگاه، شهدا را مایه برکت انقلاب خواند و عنوان داشت: آرامش و امنیت ایران اسلامی مدیون جانبازی و رشادت رزمندگان اسلام است.


وی در ادامه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا را با اهمیت دانست و بیان داشت: رمز پیروزی و موفقیت انقلاب و اسلام بر استکبار، تقویت روحیه شهادت طلبی است.


گفتنی است طلاب و روحانیان حوزه های علمیه کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با برنامه ریزی انجام شده روزانه با خانواده های معظم شهدا دیدار می کنند./857/203/ب3

ارسال نظرات