۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۹۰۱۴۵
آیت الله علما:

مسؤولان، خدمتگزاری به مردم را در رأس امور خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید استان کرمانشاه گفت: مسؤولان و مدیران به مشکلات مردم توجه بیشتری داشته باشند.
علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، مسؤولان و مدیران استانی برگزار شد.


آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با حضور در این مراسم، هفته دفاع مقدس را به تمامی مردم ایران، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت و عنوان داشت: دفاع مقدس از برجستگی منحصر به فردی برخوردار است.


امام جمعه کرمانشاه دفاع مقدس را مظهر پایداری و مقاومت مردم ایران در برابر استکبار دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.


وی با تبریک به استاندار جدید و تشکر از زحمات استاندار سابق کرمانشاه بیان داشت: هر مسؤولی که وظیفه اداره سازمانی را بر عهده اش قرار می دهند باید خدمتگزاری به مردم را در رأس امور خود قرار دهد.


آیت الله علما با اشاره به وضعیت استان کرمانشاه ابراز کرد: استاندار جدید باید با تمام توان در رفع مشکلات این استان شهید پرور برآید و معظلات بسیاری که در این استان وجود دارد که مهم ترین آن بیکاری جوانان است را بررسی و مرتفع نماید.


امام جمعه کرمانشاه با بیان فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: تنها راه برون رفت از فشارهای اقتصادی تکیه بر توان داخلی، مقاومت اقتصادی و مدیریت صحیح است که مدیران و مسؤولان باید به این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: با توجه به عنوان سال 1394 باید مردم و دولت با همدلی و هم زبانی مشکلات پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران را برطرف نمایند.


وی در پایان عنوان داشت: امید است با اتحاد و همبستگی میان مسلمانان و همدلی، پایه انقلاب و اسلام استوارتر از گذشته شود تا بتوانیم پرچم اسلام را به دست صاحبش حضرت ولی عصر (عج) برسانیم./857/202/ب3

ارسال نظرات