۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۹۰۱۷۶
به مناسبت هفته دفاع مقدس صادر شد؛

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ایثارگری و فداکاری ملت رشید ایران اسلامی را گرامی داشت.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مرکزي بيانيه اي صادر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یادآور جانفشانی، ایثارگری و فداکاری ملت رشید ایران اسلامی را گرامی داشت.

 

در این بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت یاد شهدا و ایثارگرانی است که اقتدار امروز ایران اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خود گذشتگی آنان و مجموعه ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است که درس آزادی و آزادگی را با تأسی از اسلام ناب محمدی و هدایت های رهبرفقیدانقلاب اسلامی، امام امت برای جهانیان تکرار نمود.


در ادامه بیانیه آمده است: دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ ایران اسلامی، تداعیگر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است که ملت شریف ایران در پاسخ به فزون خواهی دشمن متجاوز از کیان خود دفاع نموده وبا خلق حماسهای بزرگ پاسخ قاطع و کوبندهای به دشمن دادند.

این بیانیه می افزاید: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانیها، ایثارگری ها و فداکاری ملت بزرگ ایران بویژه جوانان غیور، شیر زنان شجاعی که در استانهای مرزی همانند مردان در دفاع مقدس نقش داشتند و نیروهای مسلحی است که از زمین و هوا آتش خشم ملت را بر تجاوزگران بعثی و مزدوران صدامی فرو ریختند و بزرگترین حماسه های تاریخ ایران را رقم زدند.

این بیانیه می افزاید: هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت و گنجینه ارزشمندی است که همچون نگینی درخشان بر تارک این سرزمین می درخشد و حضور مقتدرانه این ایام یادآور شجاعت و از خودگذشتگی های رزمندگانی است که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و اکنون این گنجینه ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت ملت ایران، همانطور که امام راحل عظیم الشأن پیشبینی میکردند، با هدایت خلف صالح ایشان حضرت آیتالله خامنهای (مدظله العالی) مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده ‏‏معظم شهدا که نقش ارزشمند خویش را در حفظ استقلال و ‏دفاع از مصالح و منافع ملی ایران اسلامی اثبات کرده اند، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و یکایک نیروهای جان برکف مسلح و مردم شهیدپرور و مبارز استان مرکزی تبریک عرض نموده و یادآور می گردد که امروز جایگاه ممتاز و پرفروغ جمهوری اسلامی ایران در عرصه معادلات منطقه ای و بین المللی مرهون حماسه دفاع مقدس و بصیرت و مقاومت رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله است. /842/101/ب3

ارسال نظرات