۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۹۰۳۲۷
امام جمعه موقت مشهد اردهال:

آمریکا در مذاکرات هسته‏ای به دنبال تأمین امنیت اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت مشهد اردهال گفت: باید به حقوق بشر مورد نظری که کشورهای غربی مطرح می کنند تأسف خورد، چرا که بدترین نوع حقوق بشر در فلسطین، سوریه، عراق و یمن با حمایت آن کشورها انجام می شود.
حجت الاسلام محمد عباسي

حجت الاسلام محمد عباسی امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که ما برای بندگی خدا به دنیا آمده ایم، گفت: اگر انسان خداوند را بندگی کند، خداوند به او عزت می دهد.

 

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) می فرماید هر کس به سوی خدا برود و به سوی دیگران نرود، خداوند زندگی او را تأمین می کند و به او روزی فراوانی می دهد، اما کسی که به سوی دنیا و بندگان خدا برود، خدا نیز او را به مردم واگذار می کند.

 

حجت الاسلام عباسی با بیان این که حضرت ابراهیم(ع) توانست بر شیطان غلبه کند و به وظیفه الهی خود عمل کند، گفت: خداوند به حضرت ابراهیم(ع) و حضرت اسماعیل(ع) جایگاهی داد که تا قیامت نام آنها درخشش داشته باشد.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان گفت: انسان مؤمن به سوی خداوند می رود و بر امیال نفسانی خود غلبه می کند، چرا که انسانی که اسیر نفس شود، خداوند او را به حال خود رها می کند.

 

به گفته وی، روز عید قربان فرصتی است تا افرادی که توان مالی دارند برای فقرا قربانی کرده و از ثواب بسیار زیاد آن بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به این که پیامبر اسلام(ص) می فرماید با ریختن اولین قطره خون قربانی به زمین، صاحب قربانی آمرزیده می شود، گفت: شایسته است گوشت قربانی به فقرا داده شود.

 

آمریکا پرورش دهنده تروریست در منطقه است

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان با اشاره به اینکه آمریکا از ابتدای مذاکرات هسته ای تا کنون به دنبال تأمین امنیت اسرائیل است گفت: دغدغه استکبار جهانی حفظ اسرائیل است تا به جنایات خود در منطقه ادامه دهند.

 

وی با اشاره به این که آمریکا هیچ واکنشی به جنایات اسرائیل در منطقه نشان نمی دهد، گفت: باید به حقوق بشری که کشورهای غربی آن را مطرح می کنند، تأسف خورد، چرا که بدترین نوع حقوق بشر در فلسطین، سوریه، عراق و یمن با حمایت آن کشورها انجام می شود.

 

حجت الاسلام عباسی با تأکید بر این که آمریکا پرورش دهنده تروریست در منطقه است، گفت: غربی ها تروریست را به جان مردم منطقه انداختند و آنها را از کشورهای خود راندند و آنها نیز به سوی کشورهای غربی مهاجرت کردند.

 

وی با اشاره به این که کشورهای غربی مرزهای خود را به سوی مردم آواره بسته اند، افزود: سال ها است که تعداد بسیاری از آوارگان در ایران اسلامی به دور از تعرض و در آرامش زندگی می کنند، اما دشمن ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند.

 

حجت الاسلام عباسی با بیان این که رژیم صهیونیستی به جان مردم فلسطین افتاده است، گفت: اسرائیل به قبله اول مسلمانان هتک حرمت می کند که این جنایات با چراغ سبز استکبار جهانی صورت می گیرد./1307/302/ب3

ارسال نظرات