۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۹۰۳۲۹
برای شرکت در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل؛

روحانی عازم نیویورک شد/ همراهان رییس جمهور

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور به منظور شرکت و سخنرانی در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و نشست توسعه پایدار ملل متحد پیش از ظهر امروز تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.
رييس جمهور عازم نيويورک شد رييس جمهور عازم نيويورک شد رييس جمهور عازم نيويورک شد رييس جمهور عازم نيويورک شد

به گزارش خبرگزاری رسا، رییس جمهوری به منظور شرکت و سخنرانی در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و نشست توسعه پایدار ملل متحد پیش از ظهر امروز تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح پنجشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و با بدرقه رسمی معاون اول رییس جمهوری عازم مقر سازمان ملل متحد در نیویورک شد.


رییس جمهوری در این سفر ضمن سخنرانی در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و نشست برنامه توسعه پایدار بعد از 2015 ملل متحد، ملاقات‌هایی نیز با سران و مقامات کشورهای آسیایی، اروپایی، آفریقایی و آمریکایی خواهد داشت.

 



دکتر روحانی همچنین ملاقات‌ها و گفتگوهایی نیز با اندیشمندان و صاحب‌نظران و اعضای اندیشکده‌های آمریکایی، نخبگان، فعالان و شرکت‌های اقتصادی و برخی رسانه‌های بین‌المللی داشته و دیدارهایی نیز با ایرانیان و فعالان اقتصادی ایرانی مقیم در ایالات متحده آمریکا خواهد داشت.

 


رییس جمهوری را در این سفر دکتر نهاوندیان رییس دفتر، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر آشنا رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری همراهی می‌کنند. دکتر ظریف وزیر امور خارجه و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری نیز پیش‌تر عازم نیویورک شده‌اند. /924/د102/ج
 

ارسال نظرات