۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۹۰۴۶۲
امام جمعه موقت خرم آّباد:

شعار مرگ بر آمریکا باید پر رنگ‌تر شود/ آل سعود لیاقت میزبانی مسلمانان را ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به این که آمریکا دشمن اصلی جمهوری اسلامی است و هرگز آرمان های انقلاب را قبول نخواهد داشت، گفت: شعار مرگ بر آمریکا باید پر رنگ تر و پر شورتر شود.
حجت الاسلام متقي، امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: این ایام فرصت خوبی برای بازگو کردن حوادث و ایثارگری رزمندگان برای نسل جوان است.


وی با اشاره به فاجعه بزرگ و مصیبت بار منا که در جهان اسلام رخ داد، افزود: اندوه بزرگ این فاجعه کم نظیر است که از سوی رژیم نامشروع وهابیت حاکم شده است.


حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به هشدار امام خمینی(ره) در سال 1366 و حوادث این سال، عنوان داشت: این مسائل نشان دهنده این است که آل سعود لیاقت میزبانی مسلمانان را ندارند.


وی آمار اعلام شده از سوی اخبار را نشان از سوء مدیریت عربستان دانست و اظهار داشت: بستن مسیرها از سوی عربستان موجب شده زمینه این حادثه فراهم شود.


امام جمعه موقت خرم آباد با تسلیت این فاجعه بزرگ به جهان تشیع و خانواده های داغدار ایرانی، ادامه داد: عربستان لیاقت میزبانی مسلمانان را ندارد و جز برآورده کردن خواسته های آمریکا کاری از دست آنان بر نمی آید.


وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در سال 1366 به عربستان یادآور شد: امام راحل عربستان را خوب شناختند.


حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به عدم صلاحیت مدیریت حاکمان عربستان گفت: در امن ترین زمان ممکن در خانه خدا و روز عید قربان هزار نفر کشته می شود که این اقدامات به پشتوانه آمریکا صورت می گیرد.


وی آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن ملت های مسلمان دانست و اظهار داشت: آمریکا هیچ گاه آرمان‌های انقلاب را قبول نداشته و نخواهند داشت.


امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به حمایت آمریکا از آل سعود، حمایت از رژیم کودک‌کش و جنایتکار و اهانت به مسجد الاقصی ادامه داد: همه این ها به پشتوانه آمریکا صورت می گیرد.


وی با بیان این که دشمنی آمریکا هرگز تمام شدنی نیست، تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا باید پررنگ تر و پر شورتر شود.


حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با تبریک آغاز سال تحصیلی مدارس و حوزه های علمیه بیان داشت: جوانان و آینده سازان کشور باید از فرصتی که در اختیار دارند به خوبی بهره مند شوند.


مسؤولان در برابر نقشه نفوذ دشمن در جریان انتخابات هوشیار باشند
امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به نقشه دشمن در نفوذ به کشور، اظهار داشت: در جریان انتخابات باید مطالعه، دقت و بصیرت کامل وارد این عرصه شویم و در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشیم.


وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با فضای مجازی، اظهار داشت: باید در این عرصه نسبت به دسیسه های دشمن هوشیار شویم.


حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که فضای مجازی می تواند فرصت باشد و یا تهدید، تأکید کرد: باید از فرصت ها در جهت خنثی شدن دسیسه های دشمن هوشیار باشیم.


گفتنی است، در پایان نمازگزاران به همراه مسؤولان استان لرستان به منظور دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی رژیم صهیونستی و اعلام انزجار از سوء تدبیر و عدم همکاری دولت آل سعود در راهپیمایی شرکت کردند./9451
/201/ب2

ارسال نظرات