۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۹۰۴۷۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

رژیم آل سعود دارای ماهیتی خشن و به دور از ارزش های انسانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ماهیت رژیم آل سعود را، ماهیتی خشن و دور از ارزش های انسانی معرفی کرد و گفت: دولت سعودی می خواهد با انجام خشونت نظم را برقرار کند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه قائمشهر، رژیم آل سعود را دارای ماهیتی پلید معرفی کرد و مسؤولیت حوادث منا و مسجد الحرام را متوجه دولت عربستان دانست.

 

امام جمعه قائمشهر با توصیه به تقوای الهی، لزوم خوف از خداوند در همه امور را یادآور شد و گفت: انسان باید در همه امور متوجه حضور خداوند باشد، چون خداوند متعال بر همه امور نظارت دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی مسیر عبودیت و بندگی پروردگار را در ترک معصیت و تدبر در آیات الهی دانست و لزوم انس با قرآن را به مؤمنان تأکید کرد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به کمبود امکانات و آماده نبودن قوای نظامی ایران در آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: این رهبری شجاعانه امام(ره) بود که یکپارچگی ملت را حفظ کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی رمز هدایت و پیروزی ملت ایران را در طول هشت سال دفاع مقدس، مدیون تدابیر امام(ع) دانست و اشاره کرد: اگر روحیه مقاومت در جامعه ما وجود نداشت، قطعا چنین پیروزی برای ما حاصل نمی شد.

 

امام جمعه قائمشهر نقش سپاه و ارتش را در مدیریت جنگ هشت ساله، نقشی محوری معرفی کرد و خاطرنشان کرد: از برکات جنگ تحمیلی، شکوفایی استعدادهای فراوانی بود که در دفاع مقدس و بعد از آن نمایان شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود، با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت حجاج بیت الله الحرام در سرزمین منا، خشونت و خباثت آل سعود را یادآور شد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به لزوم پاسخگویی دولت عربستان، آل سعود را مسؤول حوادث دلخراش در مراسم حج امسال دانست و افزود: باید کسانی که به مناسک حج می روند در امان کامل باشند، اما متأسفانه چنین امری مشاهده نمی شود.

 

وی ماهیت رژیم آل سعود را، ماهیتی خشن و دور از ارزش های انسانی معرفی کرد و افزود: دولت سعودی می خواهد باانجام خشونت نظم را برقرارکند.

 

امام جمعه قائمشهر پیام رهبر معظم انقلاب را در این خصوص یاد آور شد و ضمن عرض تسلیت، سلامتی و صبر را برای خانواده قربانیان و ملت ایران، از خداوند متعال خواستار شد./950/201/ب2

ارسال نظرات