۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۹۰۵۰۲
پس از اقامه نماز جمعه؛

مردم بوشهر در محکومیت جنایات آل سعود و آل یهود راهپیمایی کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم بوشهر پس از اقامه نماز جمعه این هفته، در محکومیت جنایات آل سعود و آل یهود راهپیمایی کردند.
راهپيمايي مردم بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، ظهر امروز مردم استان بوشهر در گرمای طاقت فرسا، همزمان با آحاد مردم در سراسر کشور جنایت رژیم اشغال گر قدس و رژیم ارتجاعی آل سعود را محکوم کردند.

 
نمازگزاران بوشهری در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در یورش به مردم مظلوم فلسطین و نیز جنایات آل سعود در منطقه و همچنین بی کفایتی این رژیم ارتجاعی در مدیریت مراسم حج که به کشته و زخمی شدن بیش از 3500 نفر انجامید به راهپیمایی پرداختند.
 
راهپیمایان بوشهری مسیر مصلی امام خمینی(ره) تا میدان قدس را با فریادهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود خائن» پیمودند.
 
نمازگزاران که در بین آنها از همه نوع قشر همچون روحانیون و طلاب، دانشجو، بازاری، هنرمند و مدیر و مسؤولان دستگاه های اجرایی دیده می شد با در دست داشتن پوسترهایی از مقام معظم رهبری و عکس نوشته های با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود خائن» جنایات این دو رژیم یهودی و ارتجاعی را محکوم کردند.
 
 شعارهایی همچون «رژیم اشغال گر فلسطین، باید شود محو به روی زمین»، «اسرائیل جرثومه فساد است»، «آل سعودآل ابوسفیان است، فاجعه منا دلیل آن است» و «آل سعود شرمت باد، آمریکا ننگت باد» بی کفایتی دولت عربستان و رژیم آل سعود را فریاد زدند و خواستار اصلاح مدیریت حج شدند.
 
در بین راهپمایان پرچم های ما تا آخر ایستاده ایم و امام لبیک نیز مشاهده می شد.
 
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود فرائت شد./833/203/ب2
ارسال نظرات