۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۹۰۵۴۱
با حضور رییس سازمان بسیج طلاب کشور؛

مراسم اربعین شهدای غواص در آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم اربعین شهدای غواص با سخنرانی رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور در آمل برگزار می‌شود.
شهداي غواص

حجت الاسلام اکبر زارع، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع مقدس تجلی روحیه مقاومت و پایداری ملت ایران است که توانستیم در برابر دشمنان به نحوی شایسته ایستادگی کنیم.


وی با بیان این که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی و بهره گیری از ایمان و تقوا صحنه های ارزشمندی از ایثار و فداکاری را خلق کردند، بیان داشت: دفاع مقدس حماسه ای ماندگار و جاویدان است که هیچ زمانی به فراموشی سپرده نمی شود.


حجت الاسلام زارع خاطرنشان کرد: ولایت محوری، شهادت طلبی و روحیه مقاومت از ویژگی های بارز و گرانقدر رزمندگان ما در سال دفاع مقدس بود که توانستند با تمام توان از نظام اسلامی دفاع کنند.


مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آمل با بیان این که پاسداشت حماسه های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس امری ضروری و مهم است، گفت: ضرورت دارد نسل جوان جامعه با رشادت های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا شده تا بدانند چه زحمات و فداکاری هایی برای دفاع از نظام اسلامی صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: دفاع مقدس به عنوان سرمشقی متعالی و ارزشمند برای همه آزادی خواهان تبدیل شده است که بیداری اسلامی با الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد.


حجت الاسلام زارع با بیان این که شهدا سرمایه های ماندگار و جاویدان نظام اسلامی هستند، گفت: شهدا با حماسه آفرینی خود درس ایثار، مجاهدت و دلاورمردی را به همه ما آموختند و به دیار حضرق حق شتافتند.


مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آمل با اشاره به این که شهدا با مجاهدت های خود به مقام ارزنده و والایی در نظام هستی دست پیدا کردند که توانستند به این جایگاه نورانی برسند، افزود: عزت، عظمت و امنیت امروز نظام اسلامی مرهون هدایت های امام راحل، رهنمودهای مقام معظم رهبری و خون های پاک شهدا است که توانستیم در مسیر اقتدار و سربلندی قرار گیریم.


وی تصریح کرد: بهره گیری از سیره شهدا تعالی بخش اهداف و آرمان های والای نظام اسلامی است که وظیفه داریم در عمل پیرو سیره نورانی این عزیزان ب
ه عنوان الگویی برای سعادت و تعالی باشیم.


حجت الاسلام زارع با بیان این که شهدا رفتند و ما باید ادامه دهنده راستین اهداف این عزیزان باشیم، گفت: برگزاری یادواره های شهدا می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و پاسداشت مقام والای شهیدان اثرگذار باشد.


وی از حضور حجت الاسلام رضایی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور در آمل خبرداد و تصریح کرد: مراسم اربعین شهدای غواص آمل و یادواره شهدای پایگاه شهید قاضی طباطبایی با سخنرانی رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور و مداحی حاج محمدرضا بذری صورت می گیرد.


مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آمل خاطرنشان کرد: این مراسم در روز شنبه، چهارم مهر از ساعت 20 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل واقع در خیابان نور، انتهای فجر 32 برگزار می شود./1314/302/ب2

ارسال نظرات