۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۹۰۵۴۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

ضرورت هوشیاری در برابر نقشه‎های دشمنان/ بهره‎گیری از فرهنگ مقاومت راهگشای تعالی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران هوشیاری در برابر نقشه های دشمنان را امری ضروری و مهم دانست و گفت: دشمنان به دنبال تحقق اهداف خود هستند و نیاز است با هوشیاری و آگاهی مانع تحقق برنامه ها و نفوذ آنان شویم.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای تجلیل و پاسداشت از مقام والای رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است، گفت: این عزیزان با رشادت و فداکاری در برابر دشمنان قرار گرفته و مجاهدت های بسیاری از خود نشان دادند.


امام جمعه آمل با اشاره به این که دشمنان از اسلام و نظام اسلامی هراسان هستند، بیان داشت: ایادی استکباری تلاش می کنند از هر حربه ای برای مقابله با دین مبین اسلام و اندیشه های بهره گیرنده از آن استفاده کنند.


وی تصریح کرد: بهره گیری از فرهنگ مقاومت راهگشای تعالی نظام اسلامی است که باید با ایستادگی و تلاشی ارزنده در برابر هجمه های دشمنان کوشا باشیم چرا که آن ها می خواهند از هر فرصتی برای تحقق اهداف و خواسته های خود استفاده کنند.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در طول سال های دفاع مقدس با دستان خالی و غریبانه در برابر دشمنی قرار گرفتند که به صورت همه جانبه از سوی ایادی استکبار جهانی حمایت می شد و تجهیزات بسیاری به آن ها می دادند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدا زمینه ساز عزت و عظمت نظام اسلامی هستند که جان های پاک خود را در راه اعتلای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند، گفت: ضرورت دارد برای استمرار اهداف و آرمان های نظام اسلامی در مسیر بهره گیری از سیره شهدا و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری تلاش های ارزشمندی صورت دهیم.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که امروز نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، بیان داشت: دشمنان توان رویارویی با نظام اسلامی نداشته و تسلیم در برابر ما هستند و ضرورت دارد با بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه در راستای تحکیم ارزش های نظام اسلامی کوشا باشیم.


وی خاطرنشان کرد: تحقق رهنمودهای ولایت فقیه عاملی ارزنده برای پیشرفت و تعالی نظام اسلامی است که وظیفه داریم در راستای بهره گیری از تدابیر مقام معظم رهبری از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی هوشیاری در برابر نقشه های دشمنان را امری ضروری و مهم دانست و تصریح کرد: دشمنان به دنبال تحقق اهداف خود هستند و نیاز است با هوشیاری و آگاهی مانع تحقق برنامه ها و نفوذ آنان شویم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی افزود: همدلی و همزبانی دولت و ملت دارای دستاوردها و برکات بسیاری برای نظام اسلامی است که ضرورت دارد برای تحقق آن گام های ارزشمندی برداشته شود.


امام جمعه آمل وحدت و همدلی را عامل شکست نقشه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: همگان باید وحدت و همدلی را به عنوان اصلی اساسی سرلوحه امور قرار داده و از آن در برنامه های خود بهره گیری کنیم./1314/302/ب3

ارسال نظرات