۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۲۹۰۶۰۰
استاد حوزه و دانشگاه:

دو قطبی کردن جامعه از راهکارهای دشمن برای دست یابی به اهداف خود است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: انتخابات سال ۸۸ که بیشترین مشارکت مردم را به همراه داشت و حدود ۴۰ میلیون رأی در صندوق ها ریخته شد، در نهایت با دسیسه های دشمن و همراهی عوامل داخلی منجر به فتنه شد و کام مردم را تلخ کرد.
خجت الاسلام تقي لطفي

حجت الاسلام تقی لطفی استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: در تمام دوران انقلاب انتخابات و مراجعه به افکارعمومی وجود داشته است.

 

وی افزود: یکی از امتیازات انقلاب اسلامی ایران در این است که انتخابات در همه شرایط انجام شده و توطئه های دشمن نتوانسته از برگزاری آن جلوگیری کند.

 

حجت الاسلام لطفی با تأکید بر این که انتخابات طی 36 سال گذشته به بهترین شکل انجام شده  و دنیا نیز بر این مهم واقف است، گفت: انتخابات ایران در مقایسه با دیگر کشورها از کلاس بالاتری برخوردار است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: شرایطی که انتخابات برای کشور به وجود می آورد مانند شرایط تبلیغات و رقابت بین کاندیداها، بخشی از آن طبیعی  وبخشی نیز غیر طبیعی است که دشمن آن را دنبال می کند.

 

وی با بیان این که دشمن همواره به دنبال فرصت برای ضربه زدن به کشور است و یکی از فرصت های مناسب برای دشمن، انتخابات است، گفت: دشمن از فضای انتخاباتی کشور به دنبال سوء استفاده است.

 

به گفته وی، انتخابات سال 88 که بیشترین مشارکت مردم را شاهد بودیم و حدود 40 میلیون رأی در صندوق ها ریخته شد، در نهایت با دسیسه های دشمن و همراهی عوامل داخلی منجر به فتنه شد و کام مردم را تلخ کرد.

 

حجت الاسلام لطفی با تأکید بر هوشیای و بیداری مسؤولان و مردم، افزود: هر کشوری نیاز به آرامش و ثبات فکری دارد، ازاین رو با توجه به سابقه بد دشمنان در انتخابات باید در آن برهه با دقت نظر و بصیرت و آگاهی به شرایط نظاره کرد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن جامعه را از راهکارهای دشمن برای دست یابی به اهدافش دانست و گفت: دشمن به واسطه برجام نیز به دنبال اختلاف و نارضایتی های مدنی است.

 

وی با یادآوری این که در سال جاری دو انتخابات مهم را پیش رو داریم، تأکید کرد: نباید بهانه به دست دشمن داده شود تا بتواند از آن طریق به هدف خود برسد.

 

حجت الاسالم لطفی با بیان این که برخی سهوا و برخی عمدا آب به آسیاب دشمن می ریزند، گفت: با فرصت مغتنمی که در اختیار نظام است می توان به بهترین شکل استفاده کرد تا موجب اعتلای ایران اسلامی شود./1307/302/ب3

ارسال نظرات