۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۹۰۶۲۳
در محکومیت رفتارهای غیر مسؤولانه رژیم آل سعود؛

تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه های علمیه زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه های علمیه زنجان در محکومیت رفتارهای غیر مسؤولانه رژیم آل سعود در برابر کشته شدن بیش از یکهزار نفر از حجاج بیت الله الحرام در حادثه دلخراش منا، برگزار شد.
تجمع اعتراض آميز طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه‌های علمیه زنجان در محکومیت رفتارهای غیر مسؤولانه رژیم آل سعود در برابر کشته شدن بیش از یکهزار نفر از حجاج بیت الله الحرام در حادثه دلخراش منا، با حضور امام جمعه زنجان، مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران و برادران استان، مدیر کل اداره اوقاف زنجان و جمع کثیری از طلاب برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، تجمع اعتراض آمیز طلاب زنجان که بلافاصله و پس از اعلام عزای عمومی سه روزه از سوی مقام معظم رهبری برنامه ریزی و اجرا شد، با برنامه‌های مختلفی از جمله قرائت بیانیه رهبر معظم انقلاب در محکومیت رژیم آل سعود و سخنرانی امام جمعه زنجان همراه بود.

 

اساتید حوزه های علمیه زنجان نیز همگام با طلاب، صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه امام صادق (ع) زنجان و پس از ختم قرآن و فاتحه برای شادی روح حجاج، ضمن محکومیت رفتارها و بی تدبیری ها و بی لیاقتی های رژیم آل سعود در مدیریت صحیح حج، خواستار واگذاری مدیریت این گردهمایی بزرگ مسلمین جهان به تمامی کشورهای اسلامی شده و این حرکت را در جهت حفظ منافع اسلام دانستند.

 

طلاب حوزه های علمیه زنجان همراه با اساتید و مسؤولان استانی با سر دادن شعارهای مرگ بر آل سعود، مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اعتراض و انزجار خود را از رفتارهای غیر اسلامی مدعیان اسلام، اعلام کرده و خواستار روشن شدن هر چه بیشتر زوایای پنهان این حوادث دلخراش و غمناک شدند. /949/203/ب2

ارسال نظرات