۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۹۰۶۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

رژیم بی کفایت آل سعود صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: فاجعه منا نشان داد رژیم بی کفایت آل سعود صلاحیت لازم برای اداره حرمین شریفین را ندارد.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: فاجعه دلخراش و پر مصیبت منا منجر به کشته شدن و زخمی شدن صدها نفر از بندگان صالح خداوند و ضیوف الرحمان شد که برای انجام مناسک حج مشرف شده بودند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: علت اصلی وقوع این ضایعه بی تدبیری و عدم کفایت مدیریت حکام سعودی در ایجاد نظم و انضباط مراسم حج است که منجر به کشته و زخمی شدن حجاج بزرگوار شده است.

 

وی با اشاره به پیام ارزشمند مقام معظم رهبری افزود: معظم له در این پیام به ابعاد گوناگون این حادثه اشاره کرده اند.

 

حجت‌الاسلام سروستانی ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص)، امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده کشته شدگان تاکید کرد: جنایت خاندان آل سعود در فاجعه منا در تاریخ به عنوان لکه ننگینی در عمر پادشاهان حکام آل سعود به یادگار می ماند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: این واقعه تاسف بار بیش از هر چیزی نشان از این واقعیت دارد که آل سعود توان و صلاحیت لازم را برای اداره حرمین شریفین از جهات مختلف ندارند.

 

وی اظهار داشت: رژیم آل سعود به جای برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم معنوی حج و اتخاذ تدابیر لازم جهت میزبانی حجاج کشورهای اسلامی، به حمایت همه جانبه از رژیم غاصب صهیونیستی و جریانات تکفیری اعم از طالبان، القاعده و داعش می پردازد که همه اینها در مقابل صفوف مسلمین قرار گرفتند و با حمایت های مالی خاندان آل سعود مسلمین را شکنجه کرده و به قتل می رسانند.

 

حجت‌الاسلام سروستانی تصریح کرد: با حمایت این خاندان بی کفایت از رژیم صهیونیستی از یک سو شاهد حملات ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیست به قبله اول مسلمین، و از سوی دیگر شاهد حملات فجیع آل سعود نسبت به مردم مظلوم یمن هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: به دلیل بی کفایتی آل سعود به جای برنامه ریزی و خدمت به حجاج محترم و خدمت به حرمین شریفین، به ماجراجویی در منطقه می پردازد و در نتیجه اعمال، سیاست های غلط شاهد وقوع اتفاقات تلخ در خانه کعبه و سرزمین وحی هستیم که باید امن ترین جاهای کره زمین باشد.

 

حجت‌الاسلام سروستانی تصریح کرد: خاندان آل سعود به ویژه پادشاه جدید سعودی که در پرونده خود جز سیاهی و ظلم نقطه روشنی ندارد، با این حرکت خود نشان داد که صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارد.

 

وی اظهار داشت: سازمان کنفرانس اسلامی باید با حضور همه کشورهای اسلامی به فکر اداره حرمین شریفین باشد و با اتخاذ سیاست ها و تدابیر مناسب و پیدایش یک عزم بین المللی با حضور کشورهای اسلامی مدیریت حرمین شریفین به نحو احسن صورت پذیرد./833/202/ب3

ارسال نظرات