۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۹۰۶۶۱
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری مسابقه « وقف در قاب نگاه شما» در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام تدینی با بیان این‌که اصحاب رسانه و مسؤولان فرهنگی نقش مهمی در ترویج فرهنگ وقف دارند، گفت: مسابقه عکاسی «وقف در قاب نگاه شما» با هدف شناسایی هنرمندان بومی در زمینه عکاسی و بهره‎مندی از آنان در جهت ترویج فرهنگ وقف در سیستان و بلوچستان برگزار می‎شود.
حجت‌الاسلام تديني

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: مسابقه عکاسی «وقف در قاب نگاه شما» با موضوع وقف و مصداق‌های آن، ویژه عموم علاقمندان در گروه سنی 16 تا 25 سال در سیستان و بلوچستان برگزار می‎شود.


وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‎توانند حداکثر تا اول آذرماه آثار خود را به پست الکترونیکی مسابقه، به آدرس
mosabegheh.vaghf@chmail.ir ارسال کنند.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به نفرات برتر اول تا سوم این مسابقه، ضمن تقدیر در هفته وقف، جوایز نفیس فرهنگی اهدا می‌شود.


وی بیان کرد: این مسابقه با هدف شناسایی هنرمندان بومی در زمینه عکاسی به منظور بهره‎مندی از استعدادهای آنان در جهت ترویج فرهنگ وقف و نیز آشنایی جوانان با مقوله وقف و جایگاه آن در جامعه برگزار می‎شود.


تدینی اظهار کرد: شناخت جایگاه واقعی وقف در جامعه، بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند، بنابراین لازم است تا اصحاب رسانه و همچنین مسؤولان فرهنگی جامعه در ترویج این فرهنگ تلاش کنند.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: توسعه موقوفات و ترویج این سنت حسنه در سطح کشور تأثیرگذاری خوبی بر اقتصاد مقاومتی و تحقق عدالت اجتماعی خواهد داشت./831/302/ب2

ارسال نظرات