۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۹۰۷۶۴

رییس مجلس و دبیر شورای عالی امنیت ملی به استان مرکزی سفر می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ لاریجانی رییس مجلس‌شورای اسلامی و شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به استان مرکزی سفر می کنند.
دبير شوراي عالي امنيت ملي و رييس مجلس‌شوراي اسلامي به استان مرکزي سفر مي کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، علی لاریجانی رییس مجلس ‌شورای اسلامی و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به استان مرکزی سفر می کنند.

 

دریابان شمخانی در ششمین روز از هفته دفاع مقدس مهمان سرزمین آفتاب است و برنامه‏‌های سفر وی از صبح روز پنجم مهرماه آغاز می شود.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی در بدو ورود در اراک مورد استقبال مسؤولان استانی و شهرستانی قرار می گیرد و سپس در جلسه شورای اداری استان مرکزی در سالن غدیر استانداری حضور می یابد.

 

شرکت در ویژهبرنامه دفاع مقدس در پارک کلاله اراک از دیگر برنامه‌های دبیر شورای عالی امنیت ملی است و آخرین برنامه سفر شمخانی به اراک، حضور در نمایشگاه «دانشگاه و دفاع مقدس» خواهد بود.

 

شهرستان ساوه میزبان رییس مجلس شورای اسلامی

همچنین شهرستان ساوه نیز در ششم مهرماه میزبان علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی است.

 

نخستین برنامه سفر لاریجانی که از صبح ششم مهرماه آغاز می‌‏شود حضور در مراسم استقبال در جمع مسؤولان استانی و شهرستانی است همچنین دومین برنامه سفر وی به ساوه، شرکت در جلسه مشترک شورای اداری استان مرکزی و شهرستان ساوه خواهد بود.

 

دیگر برنامه لاریجانی در ساوه، شرکت در مراسم افتتاح ساختمان دادگستری ساوه است که با حضور مسؤولان قضایی استان مرکزی و دیگر مسؤولان ارشد استان برگزار می شود.

 

همچنین شرکت در یادواره شهدای شهرستان ساوه که به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است، آخرین برنامه سفر رییس مجلس‌شورای اسلامی به ساوه خواهد بود./842/202/ب1

ارسال نظرات