۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۲۹۰۸۰۰
فردا در اهواز؛

مراسم استقبال از درب حرم امامین عسکریین در جوار شهدای گمنام برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم استقبال از درب حرم امامین عسکریین(ع) در جوار شهدای گمنام اهواز با سخنرانی امام جمعه مسجد سلیمان برگزار می‌شود.
مراسم استقبال از درب امامين عسکريين در جوار شهداي گمنام اهواز

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم استقبال از درب امامین عسکریین(ع) در جوار شهدای گمنام اهواز در تاریخ پنجم مهرماه سال جاری با سخنرانی امام جمعه مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

 

براساس این گزارش، این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان در جوار شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز و سخنرانی حجت الاسلام محمدصادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان همراه با مداحی انجام می شود.

 

بنا بر این گزارش، مراسم استقبال از درب امامین عسکریین(ع) در جوار شهدای گمنام اهواز در تاریخ، یک شنبه، پنجم مهرماه سال جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکر است، در ساخت پنج درب‌ امامین عسکریین(ع) 4 مترمکعب چوب، 261 کیلوگرم مس، 37 کیلوگرم نقره، 350 گرم طلا، 372 کیلوگرم برنج، 42 کیلوگرم استیل، 82 کیلوگرم آلومینیم و 20 مترمکعب شیشه به کار گرفته شده است.

 

5 درب حرم مطهر امامین عسکریین(ع) با مشارکت مردم خوزستان با هزینهای نزدیک به هشت میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شد که مردم خیر استان یک کیلو و 50 گرم طلا نیز برای ساخت این درها جمعآوری کردند.

 

گفتنی است، این مراسم از سوی هیأت دانشجویی محبان اهل بیت(ع)، بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود./9453/102/ب2

ارسال نظرات