۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۲۹۰۸۱۱
امام جمعه شهرستان بن:

نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهترین راه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان بن با اشاره به این که نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهترین راه مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: مهم‌ترین رمزی که سبب شد ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس پیروز باشد، فرهنگ ایثار و شهادت بود.
شهيد و شهادت

حجت الاسلام سید محمدتقی غضنفری امام جمعه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به این که جامعه ای که فرهنگ شهادت در آن ظهور دارد، همیشه پیروز است، افزود: تحلیل گران آمریکایی و صهیونیستی می دانند تشیع با داشتن فرهنگ مقاومت و شهادت همیشه شکست ناپذیر است.

 

وی با بیان این که در این مقطع زمانی، دشمن در عرصه های مختلف با نظام اسلامی وارد کارزار شده است، اظهار داشت: مهم ترین رمزی که سبب شد ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس پیروز باشد، فرهنگ ایثار و شهادت بود.

 

حجت الاسلام غضنفری با اشاره به این که دشمن در حال حاضر جبهه را عوض کرده و با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به مبارزه با ملت ایران برخواسته، تصریح کرد:  یکی از ابزارهای مهم جنگ نرم ماهواره است که دشمن طی 15 سال توانسته تعداد شبکه های زیادی با برنامه های مختلف در زمینه های اعتقادی، خانواده و حجاب برای تخریب اعتقادات و باورهای دینی مردم ایجاد کند.

 

امام جمعه شهرستان بن با اشاره به آثار مخرب ماهواره در جامعه گفت: جوانی که بیشتر وقت خود را پای ماهواره می گذراند، باور اعتقادی او روز به وز ضعیف می شود و کسی که باور اعتقادیش ضعیف باشد حاضر نیست کوچک ترین حرکتی را برای کشور و نظامش انجام دهد.

 

این مقام مسؤول با بیان این که هم اکنون دشمن ما را درگیر جبهه اقتصادی کرده است، ابراز داشت: این تحریم هایی که با شدت از طرف دشمن بر ما تحمیل می شود با هدف شکست اقتصادی ملت ایران صورت می گیرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک طرح مهم در مقابل دشمن مطرح کردند و لازمه تحقق آن نیز روحیه ایثار و مقاومت است.

 

وی با بیان این که نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: مردم ما در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری فعال و ارزشمندی داشته و در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی ثابت قدم و استوار هستند.


امام جمعه بن با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری تعالی بخش آرمان های نظام اسلامی است، بیان داشت: ضرورت دارد در مسیر تحقق سیاست ها و دستورات رهبری معظم انقلاب به بهترین نحو ممکن کوشا باشیم که به یقین دستاوردها و برکات گرانقدری برای نظام اسلامی دارد./9457/302/ب3

ارسال نظرات