۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۲۹۰۸۲۵
مدیر حوزه علمیه مازندران:

موجودیت گروه های تروریستی در منطقه حاصل دلارهای نفتی آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ناامنی های امروز در کشورهای اسلامی منطقه نتیجه تلاش های توطئه افکنانه رژیم آل سعود است، گفت: نباید اداره حرمین شریفین در اختیار جنایت کاران آل سعود باشد.
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در تجمع اعتراض آمیز اساتید و طلاب مدارس علمیه مرکز استان با اشاره به این که امروز اسلام به عنوان عالی ترین سرمایه بشری در معرض خطر بزرگی قرار دارد، گفت: امروز دنیای اسلام گرفتار حکام دست نشانده و دیکتاتوری است که بویی از اسلامیت نبرده اند.

 

وی با اشاره به این که متأسفانه این حکام دست نشانده امروز بلای جان امت اسلامی شده اند، افزود: متأسفانه رفتار و عملکرد این حکام دست نشانده موجب شده جهان اسلام در یک شرایط بحرانی به سر ببرد.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با ابراز تأسف از فاجعه انسانی در منا، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل بی تدبیری و سوء تدبیر جنایت کاران آل سعود هزاران انسان و زائر بی گناه در سرزمین منا جان خود را از دست دادند.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که امروز دنیای اسلام در سکوت کامل به سر می برد، تصریح کرد: آل سعود جنایت کار با دلارهای نفتی دهان دیگر حکام دست نشانده کشورهای به اصطلاح اسلامی منطقه را می بندند و آنها را می خرد.

 

وی بیان داشت: امروز در حالی امت اسلامی در جدال با صهیونیست برای آزاد سازی قدس شریف تلاش می کنند، که دلارهای نفتی آل سعود در حال پرورش تروریست های داعش و النصره برای کشتار و خونریزی در کشورهای اسلامی منطقه است.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ناامنی های امروز در کشورهای اسلامی منطقه نتیجه تلاش های توطئه افکنانه رژیم آل سعود است، تصریح کرد: نباید اداره حرمین شریفین در اختیار جنایت کاران آل سعود باشد.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که امروز سرمایه های نفتی آل سعود برای ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی در حال هزینه شدن است، خاطرنشان کرد: اگر آل سعود خود را خادم الحرمین می داند پس چرا همراه دیگر مردم به طواف و رمی جمرات نمی پردازند.

 

وی در ادامه سخنان خود جمهوری اسلامی را ام القرای جهان و قطب بیداری اسلامی معرفی کرد و تصریح کرد: ایران اسلامی مرکز حرکت های جهادی علیه کفر و استکبار جهانی است.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران ادامه داد: ایران اسلامی با رهبری های پیام گونه امام خمینی(ره) و همچنین مقام معظم رهبری و همراهی روحانیت شیعه گام در میدانی نهاد که پایان این راه ظهور حضرت ولیعصر(عج) است.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که دشمنان 36 سال است تلاش می کنند روح معنویت و اهل بیت(ع) را در کشورمان کمرنگ کنند، گفت: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان شده است.

 

وی با بیان این که ملت ایران علیرغم همه مشکلات و سختی ها همچنان پای درخت انقلاب ایستاده اند، ادامه داد: این مردم پای این درخت خون های پاک خود را اهداء کردند.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران ادامه داد: امروز حوزه های علمیه، دانشگاه ها و آحاد ملت ایران با وحدت و همدلی پشت سر رهبری نظام در برابر ایستکبار جهانی ایستاده و تا آخرین نفس از نظام و آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد./950/202/ب2

ارسال نظرات