۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۲۹۰۸۳۰
آیت الله شبستری:

زاویه با ولایت مانع پیشرفت کشور است/ ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز زوایه با ولایت و غرب زدگی را عامل ضعف کشور دانست و گفت: زاویه با ولایت فقیه برای کشور خطرناک است، تفکر غربی و زاویه با ولایت عامل عقب ماندگی و مانع پیشرفت خواهد بود، تبعیت از ولی فقیه رمز پیروزی در دفاع مقدس بود.
همايش پيشکسوتان دفاع مقدس آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز شامگاه امروز در همایش بزرگداشت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت حادثه منا، اظهار داشت: از خداوند صبر برای بازماندگان این حادثه مسألت داریم.


وی با تأکید بر شعار مرگ بر آل سعود، ابراز داشت: در کنار شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل شعار مرگ بر آل سعود نیز لازم است، ابراز تنفر و آرزوی ریشه کن شدن آل سعود همانند آمریکا ضروری است، دفاع از آل سعود از هیچ عاقلی سر نخواهد زد.


عضو خبرگان رهبری با اشاره به روایتی از امام کاظم(ع) در رابطه با امام راحل و یاران بزرگش، ابراز داشت: امام کاظم(ع) می فرماید؛ مردی از قم مردم را به حق دعوت می کند، افرادی پیرامون او گرد می آیند که قلب هایشان همچون پاره های آهن استوار است و از جنگ ترس و خستگی ندارند.


وی این روایت را مطابق با امام راحل و رزمندگان دفاع مقدس دانست و ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس مردانی بزرگ هستند و در راه انقلاب خستگی و ترس به خود راه ندادند و مانند آهن و کوه در برابر سختی و تهاجم دشمن ایستادند.


امام جمعه تبریز تجلیل و بزرگداشت رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را لازم دانست و ابراز داشت: با وجود ناتوی فرهنگی دشمن ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در میان جوانان امروز لازم است، رزمندگان دفاع مقدس اسوه و الگو برای آیندگان بوده و هستند.


وی رزمندگان دفاع مقدس را شخصیت هایی ولایتمدار خواند و اذعان داشت: رزمندگان دفاع مقدس با ولایت فقیه زاویه نداشتند و گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود بودند، اگر کسی کوچک‌ترین زاویه با ولایت پیدا کرد در مسیر شیطان قرار گرفته است، در روایت نیز به این مهم اشاره شده است.


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) زوایه با ولایت و غرب زدگی را عامل ضعف کشور دانست و گفت: زاویه با ولایت فقیه برای کشور خطرناک است، تفکر غربی و زاویه با ولایت عامل عقب ماندگی و مانع پیشرفت خواهد بود، تبعیت از ولی فقیه رمز پیروزی در دفاع مقدس بود./854/202/ب2

ارسال نظرات