۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۲۹۰۸۸۰
امام جمعه فیروزان:

انقلاب و منش ما با استکبار ستیزی گره خورده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فیروزان با بیان این‌که انقلاب و منش ما با استکبار ستیزی گره خورده است، گفت: هویت انقلاب یعنی ظلم ستیزی و استکبار ستیزی و بدون این از انقلاب چیزی باقی نخواهد ماند.
امام جمعه فيروزان

حجت‌الاسلام  موسی محبی امام جمعه فیروزان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در رابطه با استکبار ستیزی، گفت: هر جای دنیا مشکل و جنگ و دعوایی وجود دارد زیر سر آمریکا و انگلیس است.


وی افزود: بوش پسر در کتاب کمیته سیصد می گوید؛ 75 درصد از تسهیلات نظامی دنیا را ما تولید می کنیم، من نمی توانم صلح ایجاد کنم چون اگر قرار داد صلح ببندم اقتصادم نابود خواهد شد.


امام جمعه فیروزان با اشاره به اینکه آمریکا یک گرگ درنده و شیطان بزرگ است بیان داشت: از چنین دولتی جز جنگ و خونریزی و فساد چیزی انتظار نمی رود و سیاست آمریکا همین است، در هر کشوری هم که پا گذاشته از جمله عراق، افغانستان، لیبی، مصر، یمن و سوریه جز ویرانی چیزی برجای نگذاشته است.


حجت الاسلام موسی محبی اظهار داشت: آمریکا قبلا ولد چموش انگلیس بود اما اکنون انگلیس را نیز دور زده است و البته همه فعالیت هایشان در راستای تثبیت صهیونیست و محافظت از آن است و در راستای پیمانی که بزرگانشان با هم بسته اند حرکت می کنند.


وی با تاکید بر اینکه باز شدن پای آمریکا به ایران اشتباه بزرگی است، افزود: انقلاب و منش ما با استکبار ستیزی گره خورده است، هویت انقلاب یعنی ظلم ستیزی و استکبار ستیزی و بدون این از انقلاب چیزی باقی نخواهد ماند.


امام جمعه فیروزان در پایان با اشاره به اینکه مسؤولان دولتی باید در برابر استکبار هوشیار باشند، تصریح کرد: ما باید آرمانهای انقلاب که برگرفته از اسلام، قرآن و فرموده های امام است را نقشه راه خود قرار دهیم، بر مبنای آن حرکت کنیم و در این صورت است که مشکلی نخواهیم داشت./866/302/ب1

ارسال نظرات