۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۹۰۹۳۶
رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در ارتش:

نواهای آهنگران در روحیه رزمندگان بسیار تأثیرگذار بود

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در ارتش در مراسم تجلیل از صادق آهنگران، گفت: آثار و نواهای آهنگران بر روحیه رزمندگان در سال های دفاع مقدس تأثیرگذار و بی بدیل بود.
گلفام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر ابراهیم گلفام، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در مراسم تجلیل و تقدیر از صادق آهنگران که پیش از ظهر امروز یکشنبه پنجم مهرماه در فرهنگسرای اندیشه با حضور برخی مقامات و مسؤولان کشور برگزار شد، با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان و نامگذاری این روز به نام ولایت‌پذیر گفت: یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای عملیات ثامن الائمه قرین رحمت الهی باشد.

 

وی با اشاره به خاطره ای از آهنگران، گفت: چهره وی برای مردم شناخته شده است و این نواگر دوران دفاع مقدس نقش مهمی را در سال‌های دفاع مقدس در ایجاد روحیه به رزمندگان داشته است.

 

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در ادامه اظهار داشت: روحیه دو سوم قوا و نیرو برای مقابله با دشمن است و صادق آهنگران با تقویت روحیه توانست این کارها را انجام دهد و فرمایش امام(ره) را که به ما آموخت که نشدنی ها امکان پذیر است.

 

امیر گلفام با اشاره به مستند فرمانده روح الله که در آن نقش امام(ره) را در سال‌های دفاع مقدس نشان می‌دهد، گفت: از روز اول جنگ تحمیلی امام (ره) با آرامشی که داشتند آن را به مسؤولان انتقال دادند و فرماندهی جنگ را از همان روز اول آغاز کردند.

 

وی با بیان اینکه صادق آهنگران فرمایشات امام (ره) را در اشعارش انعکاس می‌‌داد، افزود: وی همیشه پیرو خط ولایت بود و آنچه امام(ره) می‌فرمود در اشعار حماسی وی می آمد و به جوان ها انتقال داده می شد.

 

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با تأکید بر اینکه آثار آهنگران بر روحیه رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس تأثیرگذار و بی بدیل بود در ادامه گفت: شهدا جایگاه والایی را دارند و قهرمانان معروف و نامی برای این انقلاب مبارزه کردند و از آن دفاع کردند.

 

امیر گلفام با اشاره به جانبازان هشت سال دفاع مقدس و فداکاری‌های آنها در هشت سال دفاع مقدس، گفت: امیدواریم که برنامه‌های خوبی که در فرهنگسراها در حال برگزاری است در شهر تهران بازتاب ملی داشته باشد و از قهرمانان و حماسه سازان سال های دفاع مقدس به شایستگی تجلیل شود./818/202/ب2

ارسال نظرات