۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۹۰۹۴۲

نمایشگاه روحانیت و دفاع مقدس در مدرسه طالبیه تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه روحانیت و دفاع مقدس و چند دهه حضور روحانیت در صیانت از ارزش ها و آرمان‌های دفاع مقدس در مدرسه علمیه طالبیه به همت بسیج طلاب این مدرسه علمیه تاریخی برگزار شده است.
نمايشگاه دفاع مقدس نمايشگاه دفاع مقدس نمايشگاه دفاع مقدس نمايشگاه دفاع مقدس نمايشگاه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نمایشگاه روحانیت و دفاع مقدس و چند دهه حضور روحانیت در صیانت از ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس در مدرسه علمیه طالبیه به همت بسیج طلاب این مدرسه علمیه تاریخی برگزار شده است.

 

حجت الاسلام سید ودود اصل نژاد، مسؤول بسیج طلاب مدرسه علمیه طالبیه، در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به 141 شهید روحانی و طلبه استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: آشنایی با شهداء، آزادگان و طلاب روحانی از وظایف امروز بسیج طلاب و است.

 

این استاد حوزه، روحانیت و طلاب را پیشرو میدان های نبرد و جنگ دانست و جنگ امروز را جنگ در عرصه فرهنگ عنوان و تأکید کرد: روحانیت چون گذشته افتخار آمیز خود، امروز نیز در عرصه دفاع از دین و دینداری فعال و آماده است.

 

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این نمایشگاه، در حقیقت نمایش ابعاد مختلف حضور روحانیت در عرصه نبرد سخت امروز و مقابله با تهاجم مبتذل غرب می باشد، این نمایشگاه نمایش چند دهه حضور روحانیت در صیانت از انقلاب و اسلام ناب محمدی است.

 

حجت الاسلام اصل نژاد این نمایشگاه را متشکل از چادرهای نمایش، پوستر، بنر، عکس شهداء، وصیت نامه شهدا، خاطرات شهدای روحانی و دیگر موارد دانست و تأکید کرد: این نمایشگاه در حقیقت گامی در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در میان طلاب می باشد.

 

وی با اشاره به وصیت نامه پربار شهدا، آنها را غنی، پر محتوا و شناسنامه حقیقی جنگ تحمیلی خواند و ابراز داشت: از جمله برنامه های مد نظر در هفته دفاع مقدس در این مدرسه علمیه، نمایش وصیت نامه طلاب و روحانیان شهید می باشد./854/303/ب3

ارسال نظرات