۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۹۰۹۷۴
ظهر امروز برگزار شد؛

همایش یاران بی ادعا در خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ همایش یاران بی ادعا به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد برگزار شد.
 دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سومین همایش یاران بی ادعا، ظهر امروز، به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه علمی کاربردی خرم آباد برگزار شد.

 

آثار ارسالی به دبیرخانه این همایش با محوریت دفاع مقدس، معرفت‌شناسی شهید و در سه بخش ادبی، هنری و پژوهشی ارسال شده است.

 

حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی، رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، ظهرامروز، در همایش «یاران بی‌ادعا» با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس سکوی جهش پیشرفت کشور ایران در تمام حوزه‌ها شد.

 

وی با بیان این که دفاع مقدس، علی‌رغم خواست نقشه‌های دشمن نه تنها موجب شکست کشور نشد بلکه تجربه بسیار مهمی برای ما شد، افزود: ما باید از دوران دفاع مقدس درس بگیریم.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به جنگ نرم در جامعه و دسیسه های دشمن اظهار داشت: ترویج اسلام هراسی دشمنان از توطئه های دشمن است که باید در برابر دسیسه های دشمن هوشیار باشیم.

 

وی با ابرز تأسف از حادثه خونین بار منا و کشته شدن مسلمانان بیان کرد: مراکز علمی ما باید در مورد قضیه منا، کارهای علمی انجام دهند.

 

مسؤول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با بیان این که برخی حج را با کمک به فقرا مقایسه می‌کنند، عنوان کرد: نباید دستور دینی را با دستور دیگر بکوبیم.

 

وی با تأکید بر این که نباید جوانان ما از اعتقادات خالی شوند، افزود: باید در جهت تقویت اعتقادات دینی جوانان تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: باید بی کفایتی مسؤولان عربستان در جریان حادثه منا پاسخ داده شود./9459/203/ب3

ارسال نظرات