۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۹۰۹۹۴
امام جمعه شبستر:

جانبازان سند زنده‌‌ حقانیت اسلام و دفاع مقدس هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: جانبازان سند زنده ای برای حقانیت اسلام، ولایت فقیه و دفاع مقدس هستند که در عمل به دستورات ولایت فقیه سر از پا نشناختند و در کنار سایر رزمندگان ایثار کردند.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت‌الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به دهه ولایت، گفت: یکی از علائم داشتن تقوا، روحیه ولایت پذیری است، برای داشتن تقوا باید ولایتمدار و ولایت پذیر باشیم.


وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: همه کسانی که در دفاع مقدس قدمی برداشتند، در این پیروزی بزرگ نقش دارند، جانبازان سند زنده‌ای برای حقانیت اسلام، ولایت فقیه و دفاع مقدس هستند که در عمل به دستورات ولایت فقیه سر از پا نشناختند و در راه انقلاب از جان خود هزینه کردند.


امام جمعه شبستر ایمان، اتحاد اقشار مختلف مردم و ولایتمداری را از عوامل اصلی پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی خواند و افزود: در 8 سال دفاع مقدس آثار تربیتی مکتب اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) برای کل دنیا روشن شد و رزمندگان اعلام کردند که با این مکتب می توانند در مقابل زورگویان کل دنیا بایستند.


حجت الاسلام محمدزاده تصریح کرد: ملت ایران در طول دفاع مقدس و جنگ تحمیلی 8 ساله چنان سیلی محکمی بر صورت استکبارجهانی نواختند که هنوز غرب و دوستان منطقه‌ای آن ها نتوانسته اند به خود بیایند و از این ضربه شکننده رهایی پیدا کنند.


وی با اشاره به ویژگی ولایت مداری و حرکت در مسیر ارزش ها انقلاب، تصریح کرد: مردم با ایمان ایران اسلامی پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند، اگر مردم یمن در مقابل استکبار به نوکری آل سعود استقامت نشان داده اند از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس درس گرفته اند.


وی با اشاره به حادثه منا و کشته شدن یک هزار و 300 نفر از حجاج، خاطرنشان کرد: نوکری آل سعود  برای استکبار جهانی در حوادث اخیر ثابت شد و ماهیت پلید آن هر روز برای جهان هویداتر و مشخص‌تر می شود، آل سعود لیاقت عنوان خادم الحرمین را ندارد، دولت عربستان خائن به حرمین شریف هستند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه تصریح کرد:  دولت عربستان در ماه حرام ، با کمال وقاهت بر علیه مردم مظلوم یمن تجاوز می کنند، با عنایات خداوند متعال مردم یمن هرچه زودتر به تاریخچه آل سعود خط بطلان خواهند کشید و به گورستان تاریخ خواهد فرستاد./854/302/ب2

ارسال نظرات