۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۹۱۰۰۶
طلاب جامعه الزهرا:

مجامع بین المللی مدیریت مکه و مدینه را از اختیار آل سعود بی کفایت خارج کنند

خبرگزاری رسا ـ در بیانیه طلاب جامعه الزهرا(س) آمده است: طلاب خواهر خواستار اتحاد ملت های مسلمان جهت خروج اداره حرمین شریفین از اختیار آل سعود بی کفایت و چاره اندیشی برای اداره حرمین شریفین است.
مراسم آغاز سال تحصيلي جامعه الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب خواهر حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن فاجعه منا، خواستار رسیدگی و برخورد فوری مجامع بین المللی با عاملان این فاجعه تاسف بار شدند.


در بخشی از این بیانیه آمده است: واقعه خونبار و تاثر برانگیز منا و کشته شدن بیش از هزار مسلمان در سرزمین وحی بار دیگر ماهیت شیطانی دولت آل سعود و خباثت شیطانی رژیم صهیونیستی را به تصویر کشید، اینبار آل سعود در عید سعید قربان، حاجیان مسلمان را به قربانگاه جهل و بی کفایتی خود کشید و این عید سعید را به سیاهی و غم درآمیخت و شیرینی شوق عبودیت را به کام تمام مسلمین جهان تلخ نمود.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: در شرایطی که رژیم جنایتکار صهیونیست با اهانت به حریم مسجدالاقصی به پایمال کردن حقوق مردم فلسطین ادامه می دهد و رژیم دست نشانده و بی کفایت آل سعود نیز با حمایت همه جانبه از جنگ افروزی تکفیری ها و تروریست های وهابی و تحمیل جنگ خانمان سوز علیه مردم مظلوم یمن ، امنیت کشورهای منطقه را به خطر انداخته است و مسلمانان جهان را بواسطه شهادت جمع کثیری از مهاجران الی الله را به عزا نشانده اند.


طلاب جامعه الزهرا(س) ضمن عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به پیشگاه ولی امر مسلمین جهان و خانواده های داغ دار قربانیان منا در سراسر جهان بویژه ملت شریف ایران، فاجعه تلخ منا و مسجدالحرام را ناشی از بی کفایتی و مدیریت غلط و عمل نکردن دولت سعودی به تعهدات و مسئولیت خود نسبت به حفظ جان زوار دانسته و خواستار رسیدگی کامل موضوع توسط مراکز داخلی و بین المللی و احقاق حقوق جانباختگان و مجروحان این حادثه جانگداز است.


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه الزهرا(س) مواضع خویش را به شرح ذیل اعلام می کند:


1 جامعه الزهرا(س) بی کفایتی خادم حرمین شریفین را که منجر به خاک و خون کشیده شدن ضیوف الرحمان شد را به شدت محکوم می کند.


2. جامعه الزهرا(س) خواستار اتحاد ملت های مسلمان جهت خروج اداره حرمین شریفین از اختیار آل سعود بی کفایت و چاره اندیشی برای اداره حرمین شریفین است.


3. جامعه الزهرا(س) کشتار مردم بی پناه یمن به دست آل سعود و دشمنی صهیونیست ها و آمریکا را به شدت محکوم می کند.

 

4. جامعه الزهرا(س) جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی و سال ها اهانت به حریم مقدس مسجدالاقصی که در سایه سکوت مجامع بین المللی انجام می شود را به شدت محکوم می نماید./858/پ203/ج


ارسال نظرات