۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۲۹۱۰۹۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

علما و روحانیان رسالت گسترش تفکر عاشورایی را بر عهده دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه تفکر و دیدگاه عاشورایی عامل پیروزی های ما در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بود، گفت: علما و روحانیان رسالت گسترش تفکر عاشورایی را در جامعه بر عهده دارند.
حجت الاسلام نجات فياضي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، عصر امروز در گردهمایی مبلغان و روحانیان در شهرستان خلخال، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه عزت و عظمت بزرگی به مردم متدین کشورمان بخشیده و تمام دین مسلمانان بستگی به ولایت فقیه دارد و ملت با ایمان ایران زیر بیرق و پرچم ائمه اطهار(ع) زندگی می‌کنند که این افتخار بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود.

 

وی تصریح کرد: اندیشه حسین ابن علی(ع) در دنیا بیداری اسلامی را به راه انداخته و در حال حاضر این اندیشه و تفکر در دنیا حاکم شده است که جمعیت 30 میلیونی زائران و عاشقان کربلا در اربعین حسینی با مدیریت و نظم خاص برگزار می شود در حالی‌که رژیم آل سعود قادر نیست 2 میلیون نفر زائر و حجاج مسلمان را در مکه مکرمه مدیریت کند.

 

وی با محکوم کردن سهل‌انکاری و بی‌لیاقتی رژیم آل سعود در فاجعه منا، تصریح کرد: فاجعه منا نشان داد که رژیم آل سعود به دنبال خوش‌گذرانی بوده و به فکر جان انسان‌های بیگناه نیستند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان در ادامه با اشاره به وضعیت کشور یمن و حمله رژیم آل سعود در ماه‌های اخیر به این کشور، گفت: در چهار تا پنج ماه اخیر بیش از 45 هزار بار پرواز حمله به خاک یمن از سوی رژیم آل سعود انجام شده و جنایات عظیم در این کشور نشان از زیر پا گذاشتن قانون حقوق بشر توسط رژیم آل سعود است.

 

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به اینکه خوی شیطان صفتی آمریکا در جهان در حال گسترش است، افزود: حق‌ناپذیری آمریکایی‌ها بر همگان ثابت شده چرا که آنها فقط به فکر رسیدن به منافع خود در جای جای جهان هستند.

 

وی به موضوع غرب آسیا اشاره کرد و ادامه داد: استکبار نخستین ضربه خود را از ایران در غرب آسیا خورده و به همین دلیل با فتنه‌های مختلف در فکر رسیدن به قدرت واقعی خود باز از همین منطقه است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به شیطان‌صفتی آمریکا اشاره کرد و گفت: کشتار فجیع و جنایات استکبار جهانی در جای جای دنیا نشانی آشکار از نقض حقوق بشر توسط این کشور است در حالی که این کشور با فریب و حیله دیگر کشورها را به نقض حقوق بشر و تروریسم متهم می‌کند.

 

وی، تفکر غرب را پرورش گروه‌های تروریستی و تکفیری برای رسیدن به امیال خود دانست و بیان کرد: کشتار در کشورهای مختلف غرب آسیا اکنون به دست همین پرورش‌یافتگان از جمله گروهک تروریستی داعش و سایر گروه‌های تکفیری انجام شده و شاهد خشونت‌های عظیم و جنایات گسترده در کشورهای عراق‌، سوریه، یمن و سایر کشورها هستیم.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تبیین کرد: کشور آمریکا و هم‌پیمانانش به هیچ حقی قایل نیستند و ظلم و جنایت تنها چیزی است که در کارنامه استکبار می‌درخشد.

 

حجت الاسلام فیاضی بیان کرد: کربلا به اندیشه و سعادت بشری کمک می کند و به درستی که حسین (ع) کشتی و سفینه نجات مسلمانان بوده و در کنار نام و یاد حسین(ع) ظلمت وجود ندارد و راه حسین(ع) به راه روشنی و هدایتگری می رود.

 

وی با اشاره به اینکه دیدگاه و تفکرات امام حسین(ع) دنیا را فرا گرفته است، گفت: جامعه اسلامی را پیام عاشورا در برگرفته و رسالت پروردگار عالم بر دوش علما و مبلغان دین اسلام است و همانا حضرت امام خمینی(ره) با دیدگاه عاشورایی توانست رژیم پهلوی را شکست دهد و با این تفکر، ابهت کاذب آمریکایی را درهم شکست.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، اظهار کرد:فرهنگ ایثار و شهادت در جمهوری اسلامی ایران، برگرفته از پیام عاشورا بوده و استکبارستیزی ملت ایران از عزت و شکوه حادثه کربلا است.

 

وی در پایان با تأکید بر بصیرت، تبعیت از ولایت و دشمن‌شناسی، تصریح کرد: اکنون باید دشمن را شناخت و برای مقابله با آن بصیرت لازم و کافی را در وجود خود مهیا ساخت./937/202/ب1

ارسال نظرات