۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۲۹۱۱۲۴
رییس بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان:

بصیرت افزایی جامعه راه مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ رییس بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان با اشاره به این که بصیرت افزایی جامعه راه مقابله با جنگ نرم است، گفت: طلاب، مبلغ دین هستند، آن ها باید جامعه را نسبت به خطرات جنگ نرم آگاه کنند.
بصیرت افزایی جامعه راه مقابله با جنگ نرم است بصیرت افزایی جامعه راه مقابله با جنگ نرم است بصیرت افزایی جامعه راه مقابله با جنگ نرم است بصیرت افزایی جامعه راه مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام رضا سرور، رییس بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان، امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد برگزار شد، گفت: مادران شهید با فرستادن فرزندان خود به جبهه نبرد، با خداوند معامله کردند.

 

وی خطاب به طلاب گفت: شما مبلغ دین هستید و دل مردم دست شما است و با انگیزه برخاسته از ایمان و بصیرت می‌توانید بر جنگ نرم فعلی فائق آیید.

 

حجت الاسلام سرور به وظیفه طلاب در زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم را آگاه کنید، انگیزه مقاومت می آورد و بصیرت هدف را مشخص می کند.

 

رییس بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان به نقش آگاهی و بصیرت در برابر نقشه دشمنان اشاره کرد و افزود: باید دانست چه چیزهایی مظاهر دشمن هستند و می بایست  آن ها را شناسایی کرد. 

 

وی ابراز کرد: شما خانم ها می توانید در جنگ نرم بجنگید؛ جنگ سخت بر عهده مردان است و جنگ نرم، بر عهده بانوان است. وظیفه پشتیبانی با مردان است و وظیفه مقابله با جنگ نرم با شما است. 

 

حجت الاسلام سرور با اشاره به این که بانوان در دوران دفاع مقدس، پشتوانه روحی مردان بودند، گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس، بانوان پشت سر رزمنده ها ایستادند و مادران شهدا، حماسه ها آفریدند.

 

رییس بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان با اشاره به این که هر چه بیشتر برای خدا کار کنید، خدا بیشتر به کار شما برکت می دهد، افزود: فرزند برای مادر عزیز است، مادران شهدا، شهادت فرزند خود را صبورانه پذیرفتند و با انگیزه ای که برخاسته از دین و ایمان یود، کاری نکردند که دشمن شاد شود.

 

وی ابراز کرد: مادر شهید به دیگران می گوید برای فرزند من گریه نکنید؛ بلکه برای سید الشهدا گریه کنید، برای لحظه ای گریه کنید که امام سجاد(ع) بدن مطهر امام حسین(ع) را در خاک گذاشت./1309/202/ب1

ارسال نظرات